Meet Nicole
Naam: Nicole DiMeo
Leeftijd: 13.
Nationaliteit: Italiaans-Hollands
Woonplaats: t’Gooi
Geslacht: Vrouw.
Vader: Yari DiMeo en Silvio DiMeo
Moeder: Onbekend
Broer: Ze is enigskind
Uiterlijk: Brunette, blauwe ogen, lijkt sprekend op haar vader
Karakter: Ze is erg hecht met haar familie en is erg verlegen. Ze kan wel heel goed voor zich op komen en verdedigen. Ze wil graag iets bereiken in haar leven en wil daar ook helemaal voor gaan. Ze is wel soms erg kakkerig vanwege haar woonplaats.
Hobby’s: Tennis, Kickboksen, karate, met Yari shoppen, muziek luisteren, veel lachen, boeken over Tovenaars en Heksen lezen.
Favoriete vakken: Ze vindt op school leuk om te sporten, en ze vindt Engels een interessante taal.
Favoriete eten: Al het Italiaaans eten. (o.a. Macaroni, Lasagne, Pizza, Ziti)
Favoriete vakantie: Zomervakantie want die is het langst.
Favoriete Sport: Kickboksen
Favoriete Gadget: Haar mobiel en haar Nintendo DSi
Favoriete muziek: Ze luistert veel naar Italiaanse Opera (o.a. Parvotti)
Favoriete boeken: Ze leest veel Tovenarij boeken.
Grootste talent: Ze spreekt met slangen
Grootste blunder: Toen ze Yari ontmoette had ze haar shirt verkeerd om aan, waardoor Yari heel bezorgd was of alles wel goed ging.
Vervelende eigenschap: Als ze ruzie heeft kan ze nog wel eens losse handjes hebben.
Goede eigenschap: Nicole is erg meelevend en probeert andere zo goed mogelijk te begrijpen.
Faunaat: Nicole is geen faunaat
Verleden: Nicole is de dochter van Silvio DiMeo. Silvio had een vrouw zwanger gemaakt in een dronken bui. Hij was al homoseksueel maar de drank had hem overwonnen. Hij hield zijn homoseksualiteit heel lang geheim omdat hij een maffialid was. In de maffia is dat absoluut verboden. Hij bleef bij de vrouw totdat het kind geboren werd, en nam haar mee naar Nederland. Hij is gevlucht voor de Maffia en de vrouw om verder te leven zoals hij wilde. Hij verhuisde met zijn dochter naar t’Gooi en leefde een rijk leven. Ook ontmoette hij in t’Gooi, Yari. Ze trouwden en werden gelukkig. Voor Nicole maakte het niet zo veel uit. Ze heeft maar één jaar in Italië gewoond en heeft er weinig van meegekregen. Ze kan het goed vinden met Yari en ze hebben veel gemeen. Nicole ziet Yari als een moederfiguur, haar vader is vaak weg voor zaken. Dat vinden Yari en Nicole soms erg vervelend.
Beste vriend: Op school is ze een beetje een buitenbeentje, een beste vriend heeft ze dus niet. Haar beste vriend is Yari, maar ze ziet hem meer als een moeder.
Familierelaties: Nicole is erg hecht met haar familie en is graag bij hun. Ze houdt erg veel van haar vader en van Yari.
Er zijn nog geen reacties.