Michelle & Niall
Speciaal voor Peazer1D
Hand in hand met Niall slenteren we over het strand. Ik leg mijn hoofd op Niall's schouder en zucht diep. 'Niall, je bent echt mijn beste vriend' ik draai mijn hoofd naar Niall die me aankijkt. 'Michelle, je bent echt prachtig weet je dat?' ik schrik van zijn onverwachte opmerking. 'Vind je?' vraag ik twijfelachtig. Even lijkt hij niet zo zeker van zijn opmerking van net, maar hij knikt toch voorzichtig. 'Ik heb iets voor je' hij trekt me mee. Ik kijk met open mond naar miljoenen kaarsjes die een cirkel vormen om een tafel met twee stoelen. 'Na u' Niall trekt mijn stoel iets naar achter zodat ik erop kan gaan zitten. Ik trek mijn zomerjurkje recht en ga zitten. Niall schuift de stoel naar voren en gaat ook op die van hem zitten. Hij haalt zijn iPhone uit zijn zak en zet een romantisch liedje op. Ik trommel ongemakkelijk met mijn vingers op de tafel. Er schiet een warm gevoel door me heen als Niall zijn hand op de mijne legt. Ik wil wat zeggen, maar ik weet niet wat. 'Niall, dit is geweldig!' zeg ik maar. 'Vind je?' vraagt Niall en hij glimlacht schattig. Ik knik hevig. Niall knipt met zijn vingers en er komen een aantal mannen naar onze tafel die Niall en mij allebei een bord voorschotelen. Ik kijk verbaasd naar mijn bord met lasagne. 'Niall, dit is geweldig, lasagne is mijn lievelingseten!' Niall grijnst. 'Wist ik toch' ik schuif mijn stoel nar achteren en loop om de tafel naar Niall toe wat een beetje mislukt doordat ik over het zand struikel en op Niall's schoot val. 'Sorry' mompel ik. Moet dat mij weer gebeuren. Niall trekt me op zijn schoot. Ik kijk hem verbaasd aan vanwege zijn enorme spierkracht. Hij knipoogt naar me en ik sla mijn armen om zijn nek. 'Dit is gewoon de perfecte avond van!' ik kijk dromerig in zijn prachtige ogen. 'Vind ik ook Michelle' zijn gezicht komt dichterbij en zijn lippen raken de mijne kort aan. 'Be my girl Michelle' ik druk mijn lippen verlangend op de zijne wat volgensmij een perfect antwoord is.
Ik luisterde "Who's that boy - Demi Lovato ft DEV" hierbij dus misschien is het te klef ofzo.. maar ik vind hem aardig goed gelukt
Deel 2? Vul gewoon nog eens hetzelfde in bij de story. En schrijf eronder "Deel 2"
Reageer (3)
Nice (: xx
1 decennium geledenmoet.deel.2.hebben.big.red.bus. (: x
leeuk <3
1 decennium geledensnel verder met de volgende
xxx
mooi geschreven
1 decennium geleden