Foto bij 36

Gloria ^^

tom pov.

Rond uurtje of 6 lopen ik Bill en Fred & George de grote zaal binnen die vol net vol met eten staat, we schuiven aan en beginnen te eten, ik zie Rachel samen met Ginny en Hermelien binnen lopen achtervolgd door Harry, Georg en Ron. Volgensmij vind Rachel het niet zoveel aan, oke ik moet echt ophouden met het in de gaten houden van Rachel! ik word er gewoon gek van hoe zij de hele dag in mijn hoofd rondzweeft. Met een plof landen ze naast ons en beginnen ook te eten, gauw drukt Rachel nog een kusje op me mond en dit keer blijven we niet plakken. ALs ik naar de deur kijk lopen Gustav en Polly samen naar binnen en achter hun komen June, malfidus en een ander blond meisje binnenlopen. Rachel kreunt 'O nee.. Dat is Gloria, echt een slet! Op me vorige school had ze bijna alle volbloed jongens mee naar bed gehad' 'Tja soort zoekt soort' mompelt Harry. Beetje geirriteerd zucht ik, June was geen slet! 'Oke ik wil van kwart voor 7 tot kwart voor 8 eigenlijk oefenen want 8 uur moeten we weer eens nablijven' zucht Bill en ik knik. 'Zou ik misschien meemogen?' vraagt Rachel en kijkt me ontzettend lief aan, mijn blik gaat naar Bill met een zucht maar ja knikt. Tijdens het eten gebeurde er niet zoveel Gustav die niet van zijn vriendin af kon blijven, ik en Bill die met eten zaten te ouwehoeren, Fred en George die plannen aan het waren, Hermelien die met Ginny een gesprek voerde, Harry die naar Ginny keek, Ron die zich vol zat te proppen, Rachel die haar nagels en make-up aan het bijwerken was en Georg die zijn ogen maar niet van Gloria af kon houden. Ik zou er maar niet tegen hem over beginnen, we lopen richting de kamer van hoge nood. Ik merk dat Gustav naast me begint te struinen. 'He waarom gaat die Rachel overal mee naartoe, Heeft ze geen andere vrienden?'Ik haal me schouders op. 'Ze mag de rest volgensmij niet zo' Wat heeft iedereen tegen haar? 'Ja of Peters heeft gewoon gelijk en gebruikt ze ons inderdaad' ik kijk Gustav boos aan en loop iets harder door zodat ik naast Rachel loop en sla mijn arm om haar heen, ik werp nog een blik naar achtere waar Gustav hoofdschuddent met Georg praat.

Reageer (2)

  • krllie

    verderrrr!!!^^

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    Snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen