Foto bij deel 25

Zayn spreekt.

Iedereen is het huis uit en ik zit alleen in de woonkamer voor de tv . tot dat de bel ging , ik sta op en loop naar de deur.
Ik doe hem open en ik zie Dagmar staan met een pizza in haar handen en ik laat haar binnen . ik doe teken dat ze in de zetel mag gaan zitten en ze gaat zitten .
'wil je wat drinken' vraag ik en ze knikt 'een cola is goed' zei ze en ik loop naar de keuken en pak een biertje en een cola uit de ijstkast en loop dan terug naar de woonkamer .
'euum Zayn , ik wil sor..--'
'Dagmar je moet je niet veronschuldigen , ik wel , ik moest je inlichten over Britt en Doniya , het is allemaal mijn schuld ' zeg ik en kijk naar de grond.
' het is je vergeven Zaynyboy ' zegt ze en ik kijk naar haar en we kussen elkaar passioneel . na de kus komt Dagmar op mijn schoot zitten en ze pakt een stuk pizza en ze wilt het in haar mond steken maar ik ben sneller en bijt er een stukje af .
'eej dat is mijn pizza' roept ze en ze port me.
'je begint op Niall te trekken hoor' zeg ik en ze steekt haar tong uit.
Ik geef er snel een kusje op en we schoten in de lach .
'ik heb dit gemist babe' zeg ik en ze knikt .
'ik ook , en trouwens , ik heb je voorgesteld aan mijn familie , alé op foto dan' zegt ze ik bedenk me juist iets.
'aan wat denk je liefje' vraagt ze .
'de fans en de pers weten het nog niet' zei ik en ik keek recht in haar ogen.
' rustig , dat heeft nu even geen belang , ' zei ze en ik kuste haar .
Ik hoorde de deur open gaan en alle rust was plots verdwenen toen Liam , Louis , Harry , Niall en Merel binnen kwamen , we lachte en ze keken ons blij aan .
' alles terug goed tussen jullie,twee ?' vraagt Merel en we knikte.
'ik zei het toch ' zei Merel en Dagmar staat recht en geeft haar een knuffel .
' dankje Merel , dat je er voor me bent ' zei dagmar en er rolde een traan over Merel haar wang van blijdschap en de jongens en ik maakte een 'ahw' geluidje en we gingen allemaal zitten in de zetel en zagen nog een film.
'IK..IK HEB EEN IDEE' roept Louis door de film door.
Iedereen verschoot en we keken hem allemaal vragend aan.
'Wat als we een slaapparty houden , of gewoon dat Merel & Dagmar hier blijven slapen , ik heb nog luchtbedden boven liggen , dus dat gaat toch geweldig worden ?' vraagt hij en we knikten en juichde .
Louis verdween naar boven samen met harry en kwamen terug met luchbedden en dekens en kopkussens .
'ueehm er zijn 2x , 2persoons matrasse en 3x 1persoons
'ooh dan zal ik wel met Merel op een matras slapen ' zegt harry en Niall kijk hem vies aan .
'heej bro , het is maar voor te lachen hoor' zei hij en iedereen lachte en Merel gaf Niall nog een kus .
'Mogen Merel en ik misschien een t-shirt van jullie lenen voor in te slapen?' vraagt dagmar en ik knik , 'volg mij en Niall maar ' zei ik en ze volgde ons naar boven , ik gaf dagmar een t-shirt en een short en ze ging haar omkleden samen met Merel in de badkamer en ik ging met Niall naar bendenen .

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen