You like him
'Ik denk dat ik zo maar ga, ik moet zo naar mijn werk.' zegt Tom. 'Oh, Oke. Waar werk je?' vraag je. 'Ik speel gitaar in een band' zegt Tom. 'Oh wat leuk! Hoe heet je band?' 'Tokio Hotel' 'Hmm.. daar heb ik wel eens van gehoord. Zijn jullie erg beroemd?' 'Ja in europa en in Amerka zijn we ook doorgebroken.' 'Vet!!'. Tom begint te lachen. 'Mijn tweelingbroer is de zanger en we hebben een bassist en een drummer. We zijn nu bezig met een nieuw album' zegt Tom. 'Oh leuk als ik hier weg ben kom ik kijken ^^' zeg je blij. 'Haha okee' zegt Tom. 'Maar nu moet ik echt weg want ik ben al een beetje laat.. zal ik morgen weer langs komen?' 'Ja, super' 'Daag' zeg Tom met een cute glimlachje. 'Doei' je lacht terug. Tom en Yara zeggen elkaar ook gedag en dan loopt hij de kamer uit.
Als Yara zeker weet dan Tom weg is zegt ze met een wenkbrauwwiebel 'Zo, jullie mogen elkaar wel he!' 'Ehmm jaa, hij is echt leuk!' zeg je blozend. 'Haha volgens mij denk hij ook zo over jou' 'Ik hoop het ^^ '.
Verder op de dag gebeurt er niets bijzonders meer. Yara bleef nog een half uurtje nadat Tom weg was gegaan. Daarna kwam ze dokter nog je wond verzorgen. Je moest recht op proberen te zitten en dan blijven oefenen. Dat kon je eerst nog niet vanwege de pijn aan je buik. Het ging redelijk goed. Je had nog wat tv gekeken. Er was niet veel op. Je zat maar een beetje te zappen. Toen kreeg je avondeten. Spinazie met een gekookt eitje. Dat was lekker. Onder het eten belde je moeder nog. Hoe het met je ging en ze bood steeds haar exuses aan omdat ze je niet kon bezoeken. Om gek van te worden. Na het eten kwam de zuster nog langs. Ze ging alles controleren en typte een hoop in op de computer. Ze zei dat je een hoop vooruit bent gegaan. 'Morgen kunnen we misschien even oefenen met een rolstoel of misschien kan je al op krukken.' Dat laatste klonk als muziek in je oren. Dat betekent dus dat je niet de hele dag meer in bed hoeft te liggen maar rond mag lopen. Je verlangde nu al naar morgen. Je smste meteen Yara toen de zuster weg ging. Ze is echt blij voor je. Morgen komt ook Tom weer. Nog een reden dan het sneller morgen moet zijn.
Vanavond ging je vroeg slapen. Dan is het eerder morgen.
Reageer (1)
Superr ^^
1 decennium geledenGoed Geschreven:)
ik hoop dat ze morGen al op krukken maG
snel verderr(A)
xxx