Untill I found you ||156|| Amynthas
Snikkend leg ik alles uit aan Tom die aandachtig luistert. Af en toe hoor ik hem geruststellende woordjes zeggen maar kalmeren doen ze me niet. Een harde gil verlaat mijn mond als ik achter me hetzelfde geluid hoor als toen daar straks boven. Verschrikt draai ik me om en zie dat het achterste glas ook ingegooid is. Ik laat uit paniek mijn mobiel uit mijn handen vallen en staar levenloos voor me uit. Mijn oog valt op het papiertje dat aan de baksteen geplakt is. Angstig loop ik er naar toe en open het papiertje. Je gaat eraan bitch staat er met koeienletters op. Meteen snak ik naar adem en knik alle lichten aan. Ik trek Levi dicht tegen me aan en begin weer te snikken. Ik voel me alles behalve veilig. Ik zie mijn telefoon op de grond liggen en snel kruip ik er naar toe en hoor Tom paniekerig mijn naam roepen. 'T-tom kom alsjeblieft' fluister ik zo zacht dat ik twijfel of Tom me wel gehoord heeft en druk dan op het rode hoorntje en trek Levi weer tegen me aan. 'Alles komt goed lieverd, dat beloof ik' fluister ik hem zacht toe en hij legt zijn hoofdje tegen mijn buik en sluit zijn ogen. Daar zitten we dan, in de nacht met zen twee op de grond in de woonkamer met twee ingeslagen ruiten en iemand die me probeerd te vermoorden, nee ik ben helemaal niet bang. Hoe kom je erbij?
Er zijn nog geen reacties.