Untill I found you ||153|| Amynthas
Als ik op de klok kijk is het inmiddels al drie uur in de nacht en gapend haal ik een hand door mijn haar. Ik druk de televisie uit en sluit alle gordijnen en draai de voordeur en achterdeur op slot. Ook klik ik alle lichten uit en loop dan naar boven. Even kijk in in het kamertje van Levi en zie hem vredig slapen. Ik druk een kusje op zijn voorhoofd en loop dan de kamer weer uit naar mijn eigen kamer die ik deel met Tom. Ik doe de licht even aan en bekijk mezelf in de spiegel. Ik krul mijn trui iets omhoog en kijk glimlachend naar mijn buik. 'Je word echt een klein wondertje' fluister ik zacht en wrijf zachtjes over mijn buik.
Ik schrik wakker als ik ineens een harde knal hoor en niet veel later het geluid van gebroken glas. Ik open vlug mijn ogen en het eerste waar ik naar kijk is het raam maar gek genoeg is die nog heel. Snel ren ik naar Levi toe en zie hem huilend op het bed zitten. Snel neem ik hem in mijn armen en samen lopen we naar beneden. Meteen als ik de woonkamer inloop zie ik dat het glas ingegooid is. Meteen begin ik snel te ademen en ren ik naar mijn mobieltje waar ik meteen het nummer van Tom intoets. Neem alsjeblieft op Tom.
Er zijn nog geen reacties.