---Justine---

Ik was opgelucht toen Harry zei dat hij het ook niet wou uitmaken. Maar wat moest ik nou doen, die meisjes zouden me terug opzoeken daar was ik bijna zeker van. Zayn zette de tv aan waardoor iedereen zich naar de tv richtte. Ik nam de afstandsbediening en zapte wat rond, ik stopte bij een of andere zender omdat de jongens dat vroegen. Ik keek op de klok en zag dat het 19u was. De tijd was snel gegaan. Ik gaapte en liet mijn hoofd vallen op Harry’s schouder. Hij plaatste zijn hand op mijn rug en wreef er zachtjes over. Mijn ogen deden pijn en konden waarschijnlijk dichtvallen. Ik weet dat het nog vroeg in de avond was maar ik was heel moe, door de vakantie en doordat ik net geweend had. Ik wou opstaan toen mijn buik gromde, maar Harry trok me terug. ‘Wat wil je hebben om te eten?’ ‘Een boterham is genoeg.’ ‘Oke.’ Hij stond op en drukte een kusje op mijn lippen. Ik besloot om ondertussen mijn pyjama aan te doen, want Harry zou waarschijnlijk voor iedereen een boterham maken. ‘Ik ga me even verkleden.’ Zei ik tegen de jongens. ‘Oke.’ Ik liep naar de badkamer en deed mijn pyjama aan. Toen ik klaar was liep ik terug en zag Harry terug zitten. Iedereen at een boterham en de mijne lag nog op het dienblad. Ik liep naar de zetel en liet me erin vallen. Harry sloeg zijn arm om me heen en trok me dicht tegen zich aan. Ik nam mijn boterham en at die rustig op. Toen ik klaar was liet ik me weer vallen tegen Harry. Langzaam vielen mijn oogleden dicht.

Ik werd wakker doordat ik werd verlegd. Ik opende mijn ogen en keek recht in het prachtige gezicht van Harry. ‘Sorry, ga maar weer slapen.’ Ik knikte en keek even rond. Ik zag 4 gezichten mijn kant opkijken en allen schonken ze mij een glimlach.. ik schonk hen een kleine glimlach terug en sloot toen mijn ogen weer. Een beetje later viel ik in een slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen