Foto bij Zesenvijftig

Het zou heel leuk zijn als jullie ook eens een kijkje zouden nemen bij mijn herschreven sprookjes; Once upon a time there were two princes. Het is een two-shot waarvan het eerste deel online staat.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • coloredwords

    Vriendin nee, vriend. Ja (:
    Verder :Y)

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Ik merk de 'andere optie openlaten' niet op, maar geloof graag dat Scorpius meer bedoelde, hoor (: Alles voor het geluk van Albus! Al vond ik dat Adam ook aanwezig had moeten zijn, dat zou deze scène extra gênnant (en leuk) hebben gemaakt!

    1 decennium geleden
  • Muze

    Oh my god, niet nu stoppen. Dying for another chapter right here.
    en hoezo andere optie, wat kan een volbloed als hij daar nou van weten? Persoonlijk denk ik niet dat " de andere optie" zo vaak voorkomend is in die kringen. Hmm, of ALbus interpreteerd het graag die manier want onze groenogige vriend heeft hoop :)
    En Scorp heeft James en lils echt vetgoed gedist.

    1 decennium geleden
  • Alcyone

    dit is spannend! i want more<3 snel verder!

    1 decennium geleden
  • Amused

    Pff, wanneer gaan ze het nu eindelijk toegeven?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen