Foto bij Ch.9 - Good Idea

(pov Maria)
De volgende ochtend werd ik wakker door Allyson die in haar wiegje lag te krijsen. Ik keek op de klok en zucht ''Allyson het is 5 uur''. Ze had er geen waarde aan en blijft krijsen. Ik stap uit bed en haal Allyson uit haar wiegje en leg haar naast me in bed. Ze werd rustiger en schopte wat met haar beentjes. Ik pak haar rammelaar het het wiegje en ging weer naast haar liggen en ging op mn zij liggen en hield de rammelaar voor haar gezicht. Ze greep met haar handjes naar de rammelaar. Ik glimlach en gaf het aan haar. Na een tijdje knipte ik het licht weer uit en sloot m'n ogen. Allyson bleef met haar knuffelrammelaar spelen. Net als ik in slaap dommel sloeg Allyson per ongeluk met haar rammelaartje tegen mijn hoofd. Ik zucht en werd wakker ''Allyson, waarom laat je me niet slapen''kreun ik. Ze keek me met grote onschuldige oogjes aan. Ik keek op de klok en zag dat het half 6 was. Ik ging recht zitten en til haar op en liep naar de badkamer en liet het babybadje vol lopen. Ik leg Allyson op de commode en kleed haar uit en zet haar in bad. Ik glimlach ''lekker hea''glimlach ik en maak haar hoofdje nat. Na een tijdje haalde ik haar er weer uit en droogde haar af. Ik liep terug naar de slaapkamer en leg haar terug op de commode en deed haar een luier om ''zullen we je vandaag eens lekker warm aankleden?''. Ik haalde wat uit de commode en deed haar een mayo aan en een jurkje. Ik ging op bedrand met haar zitten en gaf haar haar voeding. Ik dacht na over gisteren in de dierentuin en zucht. Waarom doet Joe zo moeilijk? Ik ging met Allyson beneden op de bank zitten en deed de tv aan en keek naar Wizards Of Waverly Place. Allyson viel al snel in slaap en keek naar haar ''ja tuurlijk, nu val je wel in slaap''. Ik leg haar in de box en dek haar toe. Ik pak m'n schoolboeken erbij en ging weer verder met leren. Aangezien ik met Allyson zit heb ik nu thuisschool, en werk ik parttime bij een muziekwinkel. M'n moeder kwam beneden ''ben je nu al wakker?''. Ik knik ''Allyson werd om 5 uur al wakker''. Ze grinnikt ''dat kon je verwachten''. Ik knik en zet tv op MTV en ging verder leren.

(Pov Kevin)
''hey schat.. wil je wat voor mij en Nick doen?''vroeg ik aan haar. Ze keek me vragend aan ''wat moet ik doen?''. ''nou.. je zag hoe Joe naar Maria keek gister in de dierentuin toch?''. Ze knikt. ''kan jij dan niet een jongen regelen? Nick heeft ons in de problemen gebracht door Joe te vertellen dat Maria een date heeft morgen''. Ze begon te lachen ''meen je het serieus?''. Ik knik ''dus.. ken je misschien een jongen?''. Ze dacht goed na en na een tijdje begon ze te grijnzen ''wat denk je van m'n broer?''. ''no way dat is de beste vriend van Joe''. ''daarom! misschien beseft hij dan wat hij heeft achtergelaten, hij zit nou in een ontkenningsfase''. Ik knik instemmend ''misschien heb je gelijk''. Ze pakt haar mobiel ''ik bel hem wel om alles uit te leggen''. Ik glimlacht en geef haar een kus ''bedankt schat''. Ze grijnst ''ik verdien straks wel een beloning''. Ik grijns ''natuurlijk krijg je een beloning''.

sorry heel bagger

Reageer (3)

  • Frederique95

    geniaal echt snel verder (flower)

    1 decennium geleden
  • JessyJonas

    Nice
    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • MissJojo

    HIhi gemeen!
    Haha
    Leuk!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen