Foto bij deel 23

Zayn spreekt.

'Zaaaaaayn , wordt wakker!' roept Niall door mijn kamer .
'uhm , nog even' zei ik en ik draaide me om .
'oonhe zaynyboy , ik wil niet te laat op het vliegveld zijn , kom man of anders ga ik een bak met water halen zoals de vorige hé' zei hij en ik schoot wakker .
'ik ben wakker ik ben wakker' zei ik en hij lachte.
'kleed je aan , over een kwartier benenden '.
ik stapte uit bed en wreef in mijn ogen , en liep daarna naar de kast en pakte er een jeansbroek,t-shirt en een vest uit.
in de badkamer kleed ik me om en deed ik mijn haar ,ik keek even in de spiegel , je kon zien dat ik niet goed had geslapen , ik had wallen onder mijn ogen .
ik wandel naar beneden en pak een tas en doe er koffie in en ga bij de rest aan tafel zitten .
'amai , jij ziet er slecht uit' zegt Louis .
'bedankt' zeg ik sarcastis terug en hij bood zijn excuses aan .
'wat is er bro' vraagt Liam.
'gewoon slecht geslapen' zeg ik en pak een boterham en doe er choco op .
er bleef een spanning hangen in de kamer en ik kon er niet tegen en ik pak mijn boterhamen en ga in de tuin zitten .
ik voel een tikje tegen mijn schouder en zie Liam staan , en ik doe teken dat hij erbij mag komen zitten .
'meen je dat zayn' zei hij en hij kijkt me aan.
'hoe bedoel je ?' zei ik terug en nam een beet van mijn boterham .
'slecht geslapen?' vraagt hij en ik knik.
'Dagmar zeker ?' zei hij en ik kijk snel de andere kant op.
'Zayn kom op je kan me alles vertellen ' zei hij en ik beet op mijn lip.
'oké ... ik heb niet kunnen slapen omdat ik met de teveel gedachten in mijn hoofd zat oke ' zei ik en ik zet mijn bord op tafel.
'welke gedachten' vraagt hij en een zucht verlaat mijn mond , ik voel mijn ogen waterachtig worden maar ik probeer hen binnen te houden.
'dat ze het zal gedaan maken en dat ze voor altijd uit mijn leven verdwijnt ' zei ik en een traan verlaat mijn ooghoek .
'maar Zayn toch dat is flauwekul , alles komt goed , kom we moeten vertrekken' zei hij en ik knik en veeg nog snel de traan weg .
ik pak een zonnebril en een muts en we vertrekken richting luchthaven.
aangekomen in de luchthaven zien we dat hun vlucht vertraging had dus besloten we ergens te gaan zitten .
'Niall wil je stoppen met te ijsberen' vraag ik en hij kijkt me aan met een doodelijk blik .
'ohh sorry hoor' zei ik maar snel terug en hij doet verder met ijsberen .
'daar zijn ze!' hoor ik Louis roepen en Niall loopt naar Merel en Merel laat hij koffers vallen en vliegt in de armen van Niall.
ik zie dagmar lachen en die glimlach laat mij lachen .
ik wandel rustig naar hun maar onderweg loopt dagmar mij gewoon voorbij zonder iets te zeggen .
ik wandel nog even tot bij Merel , en ik geef haar een knuffel .
'De moet niet opgeven Zayn , jullie komen er wel' fluisterd ze in mijn oor en ik knikte .
we wandelen naar de rest en daarna naar de auto .
we rijden naar ons thuis en gaan allemaal in de zetel zitten , ik kijk naar de grond en ben maar stil .
ik voel even later een tikje op mijn schouder en zie dat Liam een teken doet dat ik even mee naar de keuken moet . ik sta op en ga mee naar de keuken.
'Kom op Zayn praat met haar , door naar de grond te staren los je je problemen niet op hé' en ik zucht.
'het wordt hier wat teveel voor me ' zei ik en tranen stromen over mijn wangen en ik loop door de woonkamer en voel 6 blikken op mij gericht ik kijk nog even in de ogen van Dagmar.
maar ze draait haar hoofd weg en ik ren dan naar boven .

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen