Foto bij deel 22

Merel spreekt.

tijdssprong --> de dag dat D&M naar londen vertrekken&aankomen !!


ik gooide het laaste in mijn koffer en sluit hem en zet hem in de hal.
ik pak een een appel uit de ijskast en stop hem in mijn handtas samen met mijn sleutels , iphone en een flesje water.
ik hoorde de bel en ik loop naar benenden , ik doe de deur open en ik geef dagmar een knuffel en ze zet haar koffer binnen en we gaan samen naar boven .
'en klaar voor te vertrekken naar londen' vraag ik en ze zucht.
'Merel ik weet het allemaal niet nietmeer , wat ga ik nog in londen zoeken?' vraagt ze en er rolt een traan over haar wang , ik veeg hem weg met mijn duim en neem haar in een knuffel.
'meid alles komt in orde tussen jou en Zayn , ga aub met hem praten' zei ik en ze knikt .
'Merel , Dagmar ik ben er , we kunnen vertrekken' roept Amber van benenden . we staan recht en pakken onze koffers en zette ze in de auto en vertrekken richting Zaventhem.
aangekomen op de luchthaven , checkte we ons in , en gingen nog even zitten , ik pakte mijn iphone en stuurde een sms naar Niall.

'Heej schat , we zitten in de luchthaven ,
we vertrekken over een half uur .
ik kan niet wachten om je te zien .
zeg tegen Zayn , dat alles goed komt ik beloof het x
tot straks xx
xxx Merel

ik drukte op verzenden en ik stopte hem terug in mijn handtas.
het was stil , ongemakkelijk stil.
'de passagiers van de vlucht naar Londen , gelieven in te stappen' zei een stem door de luchthaven .
en we stonden recht , we stapte in en dagmar ging naast het raam zitten en ik naast haar.
'Dagmar , aub praat met me , ben je boos op me ?' zei ik en ik kijk haar aan .
'Merel ik ben niet boos op je , ik ben boos op Zayn , ik weet het gewoon niet ,' zei ze en ik knikte.
ik legde mijn hoofd op haar schouder en zij haar hoofd op mijn hoofd . en we vielen in slaap .

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen