Foto bij deel 20

Dagmar&Merel spreken.

Tijdssprong --> voorlaaste dag in Belgie
Dagmar Van Laer

ik wordt wakker door het gerinkel van mijn iphone en zie dat het Zayn is en ik pak snel op.

'Zaynnn liefje'
'heej babe'
'alles goed daar in engeland'
'ja jaa , wanneer kom je terug , ik mis je'
'overmorgen '
'jeeej'
'maar ik moet ophangen , ze roepen me'
'oke tt snel iloveyou babe'
'awh iloveyou² liefje'

zei ik nog en ik hing op , ik loop naar benenden en zie een tafel vol met eten .
'amai als Niall dat had gezien , wordt hij zot van blijschap' zeg ik en ik ga zitten.
'mam , pap , ik ga straks even het dorp in , even gedachten verzetten' zei ik en ze knikte .
'is goed ze lieverd , moet ik nog iets uitwassen , voor je weer naar engeland ga ?' vraagt mama en ik zeg ja.
'boven ligt een roze zak , daar zit nog vuile was in' zei ik en ik sta recht en zet mijn bord in de vaatwasser en ik geef mijn ouders nog een kus op de wang.
en ik verdwijn naar boven , ik pak een setje kleren en doe het aan , ik doe mijn haar los en ik doe een klein laagje make-up op.
'daag tot straks' riep ik nog door het huis en ik vertrok met de fiets naar het dorp .
ik stop bij de kranten winkel en wandel naar binnen , ik ging kijken bij de tijdschriften en zocht 'de joepie' mijn lievelings tijdschrift in Belgie.
ik vondt hem en schrok toen ik een foto van zayn en 2 meisjes zag, ik las de titel en ik kreeg waterige ogen , ik stapte naar de kassa en betaalde .
en liep naar Merel haar thuis die , er vlak naast was en ik belde aan



ik was tv aan het zien , wat eigelijk wel raar was , want nu is alles terug nederlands en in engeland natuurlijk niet .
ik hoorde de bel en stond op , ik keek op het scherm en zag dat Dagmar voor de deur stond en ik liep naar benden .
ik open de deur en dagmar valt in mijn armen en begint de wenen .
'heej meid wat is er' vraag ik, maar ze krijgt geen woord door haar keel. ze geeft me de joepie en ik pak het boekje aan en lees de titel.
'LOVE IN THE AIR BIJ ZAYN MALIK?' las ik en ik blader door tot het artikel .
'kom mee naar boven , daar lees ik het artikel wel' zeg ik en ze knikt.
we gaan boven in de zetel zitten en ik begin te lezen.
'Zayn Malik ik bijzonder veel gespot met deze 2 meiden , 1 van de meiden is zijn zus Doniya en het andere meisje kunnen we geen naam geven.
ze zijn altijd samen en zijn nog niet alleen gespot , is er love in the air bij Zayn Malik en het meisje , dat weten we nog niet maar we houden je op de hoogt'
ik kon het niet geloven , bedriegt Zayn Dagmar nu , nee er moet een reden voor zijn .
ik pak mijn iphone tik het nummer van Zayn in en geef hem aan dagmar . dagmar begreep het en nam de telefoon over en zette hem op luidspreker.
'Met zayn'
'Merel en Dagmar hier'
'ooh hallo babe en hallo Merel'
'NOEM ME NIET ZO'
'wat krijg jij inees'
'zayn wie is dat meisje , en wees aub eerlijk'
'welk meisje , ik weet niet waarover je het hebt dagmar'
'HET MEISJE DAT GVD ELKE DAG BIJ JOU IS!'
'dagmar laat het me uitleggen ...'
'nee zayn , daar is het te laat voor'

Reageer (2)

  • 1Dlovees

    Jup het volgende deeltje is er :)

    1 decennium geleden
  • Little_Biatch

    ocharme dan mag hij het nog niet eens uitleggen
    please snel maar dan ook heel snel verder.
    het word spannend

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen