Foto bij deel 19

Merel spreekt

zeiden we , en gingen terug zitten.
de piano begon te spelen en de 5 zonen van oma , mijn 4 nonkels en mijn papa dragen de kist naar buiten en wij wandelen erachter.
even later zaten we aan de koffie tafel en het was muisstil aan onze kant . ik kreeg niks door mijn keel dus besloot ik even naar buiten te gaan.
'heej kleine , wa doe jij hier alleen' zei dagmar die , er bij is komen staan .
'ik wil Niall's knuffels , ik wil Niall's lippen , ik mis hem Dagmar ' zei ik en ze geeft me een knuffel .
'ik mis Zayn ook ,' zei ze en ze drukte mijn gsm in mijn handen .
'bel hem' zegt ze en ik knik .
ik tikte het nummer in van Niall en bel hem.

'Heej Sweety'
'Heej Nialler , alles goed daar in Engeland?'
'ja ja , alleen zo leeg hé zonder jou'
'ik mis je ook , maar ik kom snel terug '
'best , ik kan niet meer zonder jou , maar ik moet gaan we moeten naar de studio'
'oké en doe de jongens de groetjes van me'
oké daag'
'daag'

en we legde af ,wat was het heerlijk om zijn stem te horen en ik ging terug naar binnen .
'heej waarom praatte je engels aan de telefoon' vroeg Amber en ik keek naar dagmar .
'eumh .. eumh' begon ik .
'Merel zeg het maar , anders komt het er nooit van' maakt Dagmar mijn zin af en ze komt naast me staan en iedereen kijkt ons aan.
'We hebben goed nieuw , Dagmar en ik , hebben mensen leren kennen en .. ' zei ik
'Amai Merel gij kunt rond de pot draaien' zei dagmar en we schoten in de lach.
'alé gaan jullie het nog vertellen' vraagt Megan geirriteerd .
'dagmar zeg jij maar' zeg ik snel en ze knikt.
'Merel en ik hebben een vriendje' zegt dagmar en iedereen begint te juichen .
'geweldig nieuws , en hoe ziet mijn schoonzoon eruit' vroeg mijn pa en ik lachte .
ik pakte mijn iphone en liet een foto zien , maar Ashley pakte mijn iphone af en koppelde het aan de computer en dan op groot scherm .
'onhee Ashley' zei ik en hij lachte .
'alé laat een paar foto's zien van londen en jullie lovers' zei tante Petra en we lachte .
we lieten veel foto's zien , van nieuwjaarsfuif , zayn's verjaardag , in de studio en nog wat foto's en iedereen maakte een 'ahw'
geluidtje bij een foto , waar Zayn en Dagmar aan het kussen zijn en ik en Niall ook.ik kleurde rood bij die foto.
'maar wacht is , zijn dat niet die jongens van One Direction ?' zei Bernice plots en we knikte.
'Pleaasee regel een handtekenig voor mij , ik ben hun grootse fan ♥!' zei ze en ik lachte .
'ik zal ze alle 5 is mee naar België nemen oké' zei ik en ze gaf me een knuffel.
'maar weten de fans en de pers het al want ik wist het niet van jullie en ik check hun pagina elke dag' zei ze en ik keek naar dagmar.
'daar hadden we nog niet aan gedacht , dus hou het nog maar stil hé' zei ik en we gaan zitten.
'laat ze is horen , ik ben eigelijk wel benieuwd ' zei Amber en dagmar stond plots recht en liep naar mij.
'Merel laat het filmpje zien van in de studio , van jou en mij en de jongens' fluisterde ze in mijn oor en ik liep naar de computer en zette het filmpje op.
iedereen keek aandachtig naar het filmpje en klapte hard wanneer het gedaan was .
'wanneer gaan jullie terug naar engeland' vraagt nonkel wim en ik hef mijn schouders op.
'we wilde zo vroeg mogelijk teruggaan , maar we blijven zeker tot overmorgen , zo ongeveer tegen het einde van de week' zei Dagmar en ik knikte.
de hele avond babbelde we nog over de jongens en londen maar toen was het al laat en ging iedereen naar huis .

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen