Foto bij deel 18

Zayn&Merel spreken

'wat heeft zij ineens' vroeg Harry.
En ik hief mijn schouders op.
'ik denk dat ze iets voor Zayn voelt' zegt Liam .
'ik moet ze dan teleurstellen , ik heb dagmar' zei ik en ik drink het laaste van mijn cola op .
'gaan we naar huis?' vraag ik aan de rest en ze knikken.
Even later kwamen ook Doniya en Britt.
Britt had rode ogen en Doniya ook , maar Britt van het wenen en Doniya van woede denk ik .
We kwamen thuis aan en iedereen ging naar zijn kamer.
Ik kom binnen in mijn kamer en plof neer op mijn bed .
Er klopte iemand op de deur en een kleine zucht verliet mijn mond , ik sta recht en doe de deur open en zie Doniya staan.
,'kom binnen' zeg ik en ik ga terug op bed liggen .
'Zayn kon je het niet eerder zeggen dat je een vriendin had ?' vroeg ze.
'sorry ik was het vergeten , mam weet het ook maar van vandaag hoor' zei ik en ik ga wat rechter zitten.
'waarom denk je anders dat ik Britt heb meegenomen' riep ze plots , ik schrok een beetje.
'Doniya stop met mij aan iedereen te koppelen , ik kan het zelf , en kijk ik ben nu gelukkig met dagmar' riep ik terug .
'oke dan hé ' zei ze nog en ze liep mijn kamer uit .
Ik kleede me uit en ging onder de dons liggen , spijtig wel zonder dagmar naast me .



Vandaag was het zover de begrafenis.
Ik was nog even mijn tekst aan het oefenen in mijn kamer tot ik naar beneden werd geroepen .
We verzamelde allemaal bij het ouderlijk huis van oma en we gingen naar de kerk in Viersel , het geboorte dorp van oma .
We gingen allemaal zitten en ik zat naast dagmar op de eerste rij de priester begon wat voor te lezen en toen begonnen de kleinkinderen ,
wij dus, onze teksten voor te lezen . 13 teksten want ik en dagmar hebben samen een tekstje gemaakt in het vliegtuig .
we begonnen bij de kleinste en dan was het ons beurt.
Dagmar begon en sloot af .

'.... Dit had niemand zien aankomen,zo onverwachts. Het doed heel veel pyn dat we je al een lange tyd niet meer hadde gezien
en zonder afscheid ben je opeens weg .
de mooie herinneringen zullen ons altyd by blyven,hoe dat je de paaseitjes verstopte in de tuin.
,dat je een traantje moest wegpinken met de pakkende nieuwjaarsbrieven. en dit zijn er nog maar een paar.
Weet dat je vast zit in ons hart.
We zullen je missen ,we houden van jou oma .

Reageer (2)

  • 1Dlovees

    Ja idd :)

    1 decennium geleden
  • Little_Biatch

    oooh
    kei lief wat ze schrijft en kei erg voor hun

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen