Foto bij deel 17

Niall spreekt.

We zitten nog in de studio en babbelen wat.
'jongens ik heb honger , bestellen we iets of gaan we naar nandos ? Vroeg ik
'we zullen wel naar nandos gaan' zei Zayn en we staan recht en vertrekken.
Onderweg moest ik denken aan Merel , in dit restaurant ben ik echt verliefd op haar geworden , ik mis haar echt , en ik vindt het zo erg van haar Oma maar ik hoop dat ze snel terug hier bij in mijn armen zit.
'Heej Nialler aan wat zit jij te denken' haalt Louis mij uit mijn gedachten.
'Merel' zei ik en ik kreeg een glimlach op mijn gezicht .
'we zijn er !' riep ik door de auto en ik stapte uit en liep naar binnen.
We gingen zitten aan een tafel voor 7 personen en bestelde wat .
,zayn en britt zaten naast elkaar , en zag dat zayn zich ongemakkelijk voelde . ik denk dat britt het niet wist van dagmar .
Ik deed teken naar zayn die het begreep en opstond en we wandelde even naar buiten .
'Zayn pas aub op voor Britt , ik denk dat zij je ziet zitten' zei ik en zayn keek me begrijpend aan .
'hoe zeggen we het van dagmar?' vroeg ik .
'gewoon je stelt een vraag over haar , en ik antwoord' zei hij en ik knikte en we gingen terug naar binnen , We aten ons eten op en
ineens hoorde we een ringtone en zag dat het die van zayn was .
Hij ging even naar buiten en kwam even later terug .
'wie was het?' vroeg Harry .
'Dagmar' zei hij en er verscheen een glimach op zijn mond .
'lovebirds oelala' plaag ik hem en ik por hem in zijn zij .
'Wie is dagmar' vroeg Doniya.
'dat moest ik je nog zeggen , dagmar is mijn ..vriendin' zei hij en Britt loopte weg.
Ik trok mijn wenkbrauwen op en zayn lachte .
'Zayn dat heb je weer mooi geflikt he sukkel' zei Doniya en ze ging achter Britt aan .

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen