Foto bij deel 16

Dagmar spreekt.

'gelieven u gordels vast te maken , we gaan landen ' zei de stewardesse
En ik deed mijn gordel vast ,en Merel die van haar ook .
We houden elkaars hand vast tijdens het landen , eindelijk nog eens op eigen bodem.
We stapte uit het vliegtuig en gingen onze koffer halen , we hadden niet zoveel bij omdat we thuis ook nog wat hadden .
We kwamen bij de ontvangstruimte en we zagen Amber staan , ze had duidelijk rode ogen , we wandelde snel naar haar , en gaven haar een knuffel .
En gingen naar de auto , we stapten in en reden naar Pulle .
Een boerengat in de kempen .
'we rijden eerst naar vava thuis , de hele familie is daar ' zei amber en ik maakt een instemmend geluidje.
We kwamen aan het huis en we stapte uit , ik en merel vielen in elkaars armen bij het zien van het huis , het bracht veel herineringen naar boven.
We gingen naar binnen en gaf iedereen een knuffel , we hadden namelijk een grote familie ik had 14 neefjes en nichtjes .
We gingen bij in de cirkel zitten en zwegen even.
Ik moest nog aan de familie vertellen dat ik een vriendje had maar ik wist gewoon dat het nu geen gepast moment is .
Ik kon het even niet meer aan en loopte weg .
Ik zag Merel zeggen tegen de rest dat zij wel even ging kijken hoe het met me was . ik ging naar de voortuin , en merel kwam naast me zitten.
'Ze zal nooit zien hoe gelukkig ik met Zayn ben Merel ,' zei ik
'maar natuurlijk wel , Dagmar , daarboven kan ze alles volgen in HD' zei ze en een kleine glimlach kwam tevoorschijn .
'euhm Merel , de familie weet het ook nog niet hé ?' zei ik en ik keek haar aan .
'we zeggen het wel na de begrafenis , ' zei ze ik knikte.
'Dagmar & Merel komen jullie eten' zei Robbe die even naar buiten is gekomen en we stonden recht en gaan mee naar binnen .
Na het eten hebben we nog wat gebabbelt over londen maar , van Zayn en Niall hebben we nog niks gezegd .
Dan was het tijd om afscheid te nemen van Merel , zij naar haar huis en ik naar die van mij , het is wel even raar want ik ben gewoon om met haar samen te wonen .
Ik geef haar een knuffel en nog een kus op de wang .
'bel,straks even naar zayn hé , hij zal dat leuk vinden ' fluisterd ze in mijn oor en ik knikte en ik veeg de traan die over mijn wang rolt weg.
We stapte in de auto's en vertrekken naar huis .

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen