Foto bij deel 15

Merel&Dagmar&Zayn spreken

'ik kom morgenvroeg nog lang en ik zal je wel wegdoen naar de luchthaven' fluisterde Niall in mijn oor en ik knikte en drukte mijn lippen op die van hem.
dagmar en Zayn deden het zelfde , en ze vertrokken , we gaven ook nog een knuffel aan de meiden en die vertrokken
ook .
toen iedereen weg was viel ik in dagmar haar armen en we weende allebij in stilte .
'kom dan gaan we inpakken' zei dagmar en ik knikte en we gingen naar boven en pakte alles in .



ik wordt wakker en kijk naar de klok 09:30 , mooi uur voor op te staan en ik ga naar de badkamer en douch me . ik pak een los setje uit mijn
kast en doe het aan , ik doe mijn haar in een staartje en baande me een weg naar Merel haar slaapkamer.
ik klop op haar deur en ze doet open ze is ook al aangekleed en gedoucht.
we gaan naar benden en maken allebei voor ons zelf een ontbijte en pakte een handtas en deden er wat snacks in voor in het vliegtuig .
de bel ging en ik deed open en zag Zayn en Niall staan , en ik laat ze binnen .
ze gaan naar de keuken en Niall geeft Merel een kus en Zayn geeft mij ook een kus en een knuffel .
'Ooh koekjes mag ik er 1' vraagt Niall aan Merel en Merel lacht , het is mooi om te zien hoe iemand haar na wat er allemaal is gebeurt nog zo kan laten lachen .
Merel geeft een koekje aan Niall , en hij eet het met vollevaart op.
'als jullie in Belgie zijn , houden jullie toch contact hé' vraagt zayn aan ons .
'maar natuurlijk , wat dacht jij , ?' zegt ik en hij lachte en hij gaf mij nog een kus .
'dagmar het is tijd om te vertrekken' zegt Merel en ik knikte.
'ik ga boven even mijn koffer halen' zeg ik maar zayn houd me tegen
'zal ik dat wel doe babe' zei hij en hij ging naar boven .
even later zaten we in de auto richting de luchthaven .
toen we in de luchthaven waren checkte we in en gingen we onze bagage wegbrengen en toen was het moment aangebroken 'het afscheid voor
hoelang weten we nog niet maar hopelijk niet te lang.
Merel en Niall staan te knuffelen , en ik kus zayn .
'en denk eraan je hebt een vriendin hé' zei ik en hij lacht 'en jij hebt een vriendje hé' zei hij .
'Dagmar nu is het echt wel tijd' zegt Merel tegen mij .
'Niall let op mijn jongen hé' zeg ik nog snel en hij stak zijn duim omhoog en we stapten in het vliegtuig .
RICHTING BELGIE !!


we zagen Merel en Dagmar in het vliegtuig verdwijnen en wij gingen terug richting huis .
we kwamen thuis en ik zag Doniya zitten met nog een meisje.
ze stond recht en gaf me een knuffel en stelde me voor aan het meisje .
'Zayn dit is Britt , Britt dit is Zayn' zegt Doniya en ik geef Britt een hand.
'en aan wat heb ik dit bezoek te danken' vraag ik en ik ga naast Doniya zitten .
'heeft mam je niet gebelt?' vraagt ze en ik schud mijn hoofd.
'euhm , mam , pap , Waliyha en Safaa zijn op reis en ik moest bij jou komen logeren en jij moest op me passen ' zei ze ik en ik keek naar de jongens .
'gaat dat jongens?' vraag ik hen .
'jaa , ik denk dat de logeerkamer nog proper is , dus daar kunnen jullie slapen en jullie vinden daar alles wat jullie willen' zei Liam .
'dankje Jongens , mogen we dan even naar onze kamer ?' vraagt ze en ik knik .
'volg mij maar' zei ik en we stonden recht en gingen naar boven.
Ik deed de deur open en liet hen hun kamer zien.
'aah ja Zayn , ik heb nog een brief van mam bij voor je' zei Doniya en ze duwde een brief in mijn handen , en ik ging terug naar de woonkamer en ging bij de jongens zitten .
Ik doe de brief open en begin snel te lezen.

Lieve Zayn

Ik en de rest zijn op reis , Doniya wou thuis blijven maar je weet dat ik haar niet alleen vertrouw , dus jij let op haar tot dat we terug zijn , je neemt haar overal mee , en ze mocht van mij een vriendin meenemen dus die neem je ook overal mee , concerten , winkelen , uitstappen
Oke '?
Bel me wanneer Doniya bij je is ,,
Kusjes Mama xx

Een kleine zucht verliet mijn mond , ik had helemaal geen zin om Doniya altijd bij mij te hebben , ze is toch oud genoeg ?
'Wat is er Zaynyboy' vroeg Niall .
'Ik moet op mijn zusje letten , tot dat mams terug is van hun reis.
Ik moet ze overal mee naar toenemen en ook Britt ' zei ik en pakte mijn BB en tikte het nummer in van mam.

'ooh Zayn , is Doniya al bij jou'
'jaa mam , maar moet ik echt ALTIJD bij haar en Britt blijven ?'
'jaa Zayn het is je zus , en Britt is een heel lief en mooi meisje hoor'
'mam ik heb een vriendin'
'heb jij een vriendin , dat wist ik nog niet , hoe heet ze , mag ik ze is spreken'
'ja sorry maar ik moest het je nog vertellen , ze heet dagmar , maar ze is er nu niet ze is even naar belgie , haar oma is gestorven'
' oei wat erg voor haar , veel sterkte , maar ik moet gaan ons vliegtuig gaat opstijgen , Zayn denk aan onze afspraak hé'
' jaa mam , en veel plezier en groetjes aan iedereen'

'uuh Zayn ben je klaar want we moeten naar de studio' zei Harry en ik knikte.
'ik moet nog wel even Doniya en Britt boven gaan halen , ze moeten mee' zei ik en ik liep naar boven en klopte op hun deur.
'kom binnen' roepte Doniya en ik deed de deur open
'zijn jullie klaar we moeten naar de studio' vroeg ik.
'oké we komen er meteen aan' zei ze , en ik ging weer weg .
even later zaten we met zen 7 in de auto richting de studio
Wat ging dit toch een leuke week worden , pff.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen