Foto bij deel 14

Merel spreekt.

we kwamen thuis aan , en we gingen allemaal in de zetel zitten ,
ik hoorde mijn iphone afgaan en zie dat het papa is .
ik pak op en loop even naar de tuin.
'U spreekt met u jongste dochter .'
'Merel , nu geen tijd voor grapjes '
'papa wat is er ?
'oma is overleden'
'papa zeg aub dat dat niet waar is ' en er rolde tranen over mijn wang.
'sorry Merel , kan je misschien naar Belgie komen voor een paar dagen ? '
'oké ik pak de vroegste vlucht , papa ik kom eraan'
'oké lieverd , stuur maar een berichtje als je in belgie bent , je zus zal je wel komen ophalen '
'oke daag '
'daag'
met tranen kom ik de woonkamer in , hoe een geweldige dag in het water kan vallen.
'Merel wat is' vraagt dagmar en ze staat recht en ze neemt me in een knuffel .
'Dagmar , ga even zitten' zei ik en we gaan samen in de zetel zitten en ik kijk haar aan want ik krijg geen woord uit mijn keel .
'Merel zeg het ik wordt bang van je' zegt ze .
'Dagmar , Oma is overleden' zeg ik en er rollen weer tranen over mijn wangen.
oma was mijn meter en de liefste vrouw die ik ooit kende.
'Merel zeg aub dat je een grapje maakt' zegt ze en ik schut mijn hoofd , de tranen bij Dagmar beginnen te komen ,en Zayn neemt haar in een knuffel .
ik ga tussen de armen van Niall liggen en het blijft even stil .
'ik wil naar Belgie Merel , ik wil naar Belgie ' zegt dagmar en ik knik.
'we gaan ook naar Belgie , ik heb tegen papa gezegt dat we de vroegste vlucht pakken , sorry jongens we moeten echt naar Belgie , naar onze
familie's ze hebben onze steun nodig' zei ik en ze knikte.
'we begrijpen het' zegt Liam en ik bedankte hen en nam vervolgens de mac en zocht naar de vroegste vlucht naar Belgie.
'morgen om 12uur Dagmar' zeg ik en ze knikt en ik boekte 2 tickets ,
het was al laat dus de jongens gingen naar huis.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen