Foto bij deel 13

Niall&Dagmar&Merel spreken

Het was half 6 en dus tijd om afscheid te nemen
ik gaf iedereen een knuffel en zag Harry triest zien .
'heej Hazz , ik ga maar voor een weekje weg hoor , niet voorgoed ' zeg ik en ik geef hem een knuffel .
'GROEPSKNUFFEL' roept Louis en even later knuffelde we allemaal .
'hé mag ik er ook nog bij' hoorde ik iemand achter mij zeggen.
we lieten elkaar los en draaide allemaal om en we zagen Merel staan met open armen .
ik kon het niet laten en ik loopte naar haar en gaf haar een knuffel .
'ik ben blij dat je er bent Merel' fluisterde ik in haar oor.
'heej Nialler ik kan je toch niet achterlaten zonder een afscheidsknuffel hé' zegt ze terug en ik neem haar steviger vast .
'kunnen we alles vergeten en vergeven , vrienden?' zei ik en ze knikte 'Beste Vrienden' zegt ze nog .
'Heej mogen wij meeknuffelen ?' hoor ik Harry zeggen , we laten elkaar los en nemen de rest erbij en zo bleven we even staan .
ik ben zo blij dat het terug goed is met Merel , ik kan me nu beter bedwingen , want nu is is er een bom ontploft in mijn buik een VLINDERSBOM !
'Passagiers van de vlucht naar Ierland gelieven in te stappen ' zei een vrouwenstem door heel de luchthaven.
'allé dan zal ik maar is instappen hé , tot volgende week jongens en meiden' zeg ik nog en ik stap in het vliegtuig .



we zagen Niall verdwijnen in het vliegtuig en even later zagen we het opstijgen , een zucht verliet Merel haar mond en ik wreef over haar rug.
' dan zullen we is vertrekken hé' zeg ik en iedereen knikte .
daar liepen we dan met zijn 8ten naast elkaar door de luchthaven .



'wat gaan we doen jongens'vraag ik aan de groep en Liam keek naar zijn horloge .
'nu zou Niall zeggen .--'
'Jongens gaan we eten want ik heb honger , zou ik dat zeggen Liam ?' zei een stem achter ons .
we draaide ons om en we zagen Niall staan , met open armen .
ik deed mijn hakken uit en rende naar Niall en sprong rond zijn nek en mijn benen rusten op zijn heupen .
'hoe komt dat je hier bent , we hebben je zien opstijgen' zei ik en hij glimlachte.
'ik heb gevraagt dat ik van het vliegtuig mocht , want ik moet nietmeer in ierland zijn , ik moet nimeer nadenken , want ik weet het gewoon zeker .
MEREL IK HOU VAN JOU ' zei hij en onze lippen raakte mekaar
'ik ook van jou Niall' zei ik na de kus , en hij zette mij weer op de grond .
de rest kwam op ons af gewandeld en dagmar gaf mijn hakken terug en ik deed ze terug aan .
iedereen gaf Niall terug een knuffel en we gingen nog even naar starbucks en babbelden nog even voort .
daarna gingen we allemaal naar huis om het te vieren dat Niall in engeland blijft en dat wij samen zijn !

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen