OO5.
De trein reed nog een klein stukje verder , en toen stond hij stil , ik pikte snel nog een aardbeitje en volgde Effie naar de uitgang van de trein. 'Prrimmmm!''Peeeettaa!'Juichde de mensen uit het Capitol. De stemmen deden pijn aan mijn oren zo vreselijk hoog klonken ze. Mijn team liep achter ons aan en toen we de auto zagen stapten we snel in.'Hehe , wat een drukte daar.'Zei Peeta opgelucht. Dit was dus een auto , het ging snel en het was een wonderbaarlijk ding , het liet me een beetje aan de trein denken , alleen die was nog mooier! Onderweg stopten we nog om banden te verwisselen omdat er een lek was gegaan , Effie schoot helemaal in de stress omdat haar schema nu achterliep. Gelukkig was de klus snel gedaan en konden we snel verder. Vanavond was de parade en ik was doodnerveus , al die juichende mensen , grote tributen die je lijf het liefst meteen al open te snijden , dat soort tributen noemen wij beroeps , ze komen uit district één , twee en vier , ze worden tot hun achttiende opgeleid in een school waar je leert vechten. Dat is eigenlijk verboden maar omdat dat de lievelings districten van het Capitol zijn , zeggen ze er niks van. Ik word onderbroken uit mijn gedachten.'Prim , we zijn er .'Zegt Effie en ze zwaait met haar hand voor mijn ogen. 'Ja ik kom al.'Zeg ik en stap uit de auto.
Reageer (1)
Whohowwwn_O_
1 decennium geledenGeweldig
Ik hou van prim
Snel snel veder