Foto bij deel 12

Zayn&Merel&Niall&Merel spreken

Vandaag vertrekt Niall naar Ierland , de jongens en ik brengen hem naar de luchthaven en gaan hem uitzwaaien.
ik snap niet waarom hij alleen naar ierland gaat normaal neemt hij altijd iemand mee omdat hij het niet leuk vindt alleen en nu niet ?
maar de jongens en ik laten hem gaan , het is zijn keuze .
ik ga naar de keuken en zoek borden en glazen ,
Dagmar en ik zijn gisteren in de zetel in slaap gevallen dus ben ik hier blijven slapen.
'Schat , wat ben je aan het zoeken' hoor ik Dagmar roepen vanuit de woonkamer.
'de borden en de glazen' roep ik terug , even later staat dagmar naast me en wijst de kast aan waar de borden en de glazen staan.
ik bedank haar met een vlinderkusje en ik dek de tafel.
'ik ga Merel wakker maken hé' zegt dagmar en ze verdwijnt naar boven .



ik had deze nacht niet meer kunnen slapen .
ik denk dat zayn is blijven slapen want ik heb niemand horen weggaan .
ik pakte mijn ipad en ging op facebook en twitter , ik hoorde iemand binnen komen en ik zag dat het dagmar was .
'ooh je bent al wakker' zegt ze en ze komt op de rand van mijn bed zitten.
ik leg mijn ipad weg en ga wat rechter zitten .
'ga je mee naar bedenen , ik & zayn hebben een ontbijtje gemaakt' zegt ze en ik knikte. ik sta recht en doe mijn pyjama tegoei en loop mee naar
beneden.
we gaan aan tafel zitten en beginnen te eten .
'en wat gaan jullie doen vandaag' vraag ik aan Zayn en Dagmar voor de stilte te verbreken .
'euhm ik zou het niet weten' antwoord Dagmar en ze kijkt naar zayn en dan terug naar mij .
'aaj ja straks Niall naar de luchtenhaven doen' zei zayn en dagmar porde hem in zen zij , en ze wees met haar hoorfd naar mij .
'ohja sorry Merel' veronschuldigt zayn zich.
'geeft niks hoor , trouwens ik ga vandaag volleyballen , ik ben zo weg en ik ben ongeveer tegen 6uur thuis' zeg ik en liep richting de keuken.
'dus je gaat niet mee naar de luchthaven' vraagt Dagmar .
'nee , doe nog de groetjtes aan Niall van mij' zeg ik en ik ga naar boven .



ik gooide het laaste in mijn koffer en doe hem dicht
het is niet zoon grote koffer , ik ga ook maar 1 weekje weg .
ik heb het verpruts en ik weet begot niet hoe ik het moet goedmaken.
waarschijnlijk zal ze er straks niet zijn als ik vertrek naar Ierland , maar ik bergrijp haar wel .
ik pak mijn koffer en zet hem in de hal en ik ga naar de keuken waar de jongens aan tafel zitten.
ik ga erbij zitten en pak een koffiekoek.
'en wat gaan we vandaag nog doen' vraagt Harry.
'slapen , voetballen eten' zei iedereen door elkaar .
'ik vind voetballen wel een leuk idee' zei Liam en iedereen knikte .
'maar waar ? in de tuin licht er sneeuw en het is ijskoud' zeg ik tewijl ik het laaste van mijn koffiekoek eet.
'hier verderop is toch een sporthal , ik zal wel even bellen en een terrein reserveren' zei Liam en hij ging naar de woonkamer voor te bellen.
'we hebben de helft van de sporthal , dus hop ga je omkleden' zei hij en iedereen vertrok naar zijn appartement.
ik belde ook nog even naar zayn voor te zeggen dat hij naar de sporthal moest komen met dagmar , Merel had blijkbaar al iest te doen dus ze kon
niet mee .
ik deed mijn tenu aan van ierland en we vertrokken richting de sporthal .
we kwamen aan bij de sporthal en we begonnen direct te spelen.
in het midden hangt een groot doek zodat het terrein in 2 verdeelt is , aan de andere kant is er iets van volleybal bezig.
'hier geef een pas naar mij' roepte dagmar naar mij en ik paste naar dagmar die tegen de bal schopt en de bal vliegt naar de andere kant van de
sporthal , iemand kwam de bal terug brengen en toen pas hadden we het door dat het Merel was.
'ooh heej Jongens wat doen julie hier ?' vroeg ze
'Voetballen en jij ?' zeg ik terug en ik glimlachte.
'Volleyballen , training' zei ze en gaf de bal aan mij
'doe je niet even mee een potje voetbal' vraagt Harry maar ze schut haar hoofd.
'sorry jongens ik moet verder met mijn training , ik zie jullie straks wel en Niall leuke reis hé' zei ze en ze gaf me een knuffel
'jongens het wordt ook is tijd om te gaan , het is al 5 uur' zei ik en ik zette de goalen terug weg en we gingen naar huis .
we kleede ons om en gingen direct verder naar de luchthaven.
iedereen was er , Louis en Elenor , Harry , Liam en Danielle , en Dagmar en Zayn Behalve Merel .


ik zag hoe de jongens de sporthal uitgingen ,
mijn training zat erop en ik besloot me te gaan omkleden in de kleedkamer ik kleede me om ging even zitten .
ik ben zo fout bezig , Niall gaat vertrekken en ik zit hier , ik pakte mijn tas en spurte de sporthal uit .
ik stapte mijn auto in en reed richting ; DE LUCHTHAVEN !
onderweg bewerkte ik mijn make-up en spoot wat deo .
ik kwam aan bij de luchthaven en zag de auto's van de jongens staan , ik ben dus nog niet te laat .
ik loopt naar binnen en struikelde een beetje , want ik had hakken aan.
ik keek rond en zocht de jongens en de meiden

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen