OO4.
Primrose
Ik liep een ruimte binnen die even groot was als mijn en mamma's slaapkamer plus de badkamer groot was! Er lag overal prachtige kleding maar ik werd meegesleurd naar de ruimte er naast waar en geur hing van aarbeien,vanille en bloesem , ik haalde mijn neus op en mijn longen vulde zich met de zoete aroma uit de kamer. Mijn kleding werd uitgedaan en ze zeiden dat ik in het bad moest gaan zitten. Het water was warm en ik dook onder het schuim. Medusa en Angota waren druk aan het praten over de modeshow die vorige week had plaats gevonden en dat ze niet waren uitgenodidigd en dat ze dat heel erg vonden. Ik werd weer uit het bad gehaald en ze begonnen mijn aan mijn haar te prutsen , ik keek in de spiegel , mijn meestal geklitte haar in staartjes was nu prachtig ik bedankte de stylisten en ging terug naar de woonkamer , hoe raar dat ook klinkt , er was een woonkamer in een trein. Peeta stond bij het raam en ik ging bij hem staan.'Is dat het Capitol?'Vroeg ik en Peeta knikte. We stonden samen voor het raam en zwaaiden alsof ons leven er vanaf hing. Dat was eigenlijk ook zo , des te meer fans des te meer sponsers , des te meer sponsers des meer kans heb je om te blijven leven.
Er zijn nog geen reacties.