---Justine---

Eindelijk. De bel die ons verloste van een lange dag school. Vanaf nu zal ik school gaan haten. Iedereen keek me raar aan, vroeg een heleboel dingen aan mij over one direction, en plots hoorde ik nu bij de populaire mensen wat ik dus absoluut niet wilde. Op dit moment was ik terug naar huis aan het wandelen terwijl de hete zon op mijn rug brandde. Ik wou net mijn straat inslaan toen ik werd geroepen door 2 meisjes. Ik stond stil en draaide me om terwijl ik ze alle twee aankeek. Hmm, ze kwamen me niet echt bekend voor. Ik lachte even en liep toen weer door. Toen ik net de 2e stap wou zetten werd ik hard terug getrokken. ‘Hoor je me niet of zo, ik riep je naam!!’ schreeuwde een meisje met blonde haren die ondertussen mijn arm aan het fijn knijpen was. ‘Sorry.’ Fluisterde ik bijna onhoorbaar. ‘Kun je me nu alsjeblieft loslaten.’ Fluisterde ik erachteraan. Het meisje met de blonde haren liet mijn arm los maar nam mijn twee polsen in de plaats vast. ‘En nu ga je luisteren naar mij, bitch !!’ riep het meisje met het zwarte haar. Ik keek de meiden sprakeloos aan terwijl ze me stonden uit te lachen. ‘Luister goed bitch, ik zeg het maar 1 keer. Je dumpt Harry, hij is van mij en alleen van mij. En als je niet doet wat ik je vraag kom ik je persoonlijk opzoeken. Ik weet waar je woont.’ Zei ze terwijl ze een mes uit haar broekzak haalde. Ze bracht het mesje naar mijn wang en liet het daar rusten. ‘Heb je dat verstaan.’ Helemaal in paniek knikte ik, straks vermoorde ze me nog. Ze drukte een klein beetje op het mesje en liet het langs mijn wang zakken. Toen ik weer bij zinnen kwam zag ik de meisjes in de verte wegrennen. Voorzichtig ging ik met mijn hand naar mijn wang en voelde iets vochtigs, en het waren niet de tranen die ondertussen al over mijn wangen rolden. Ik haalde mijn hand weg van mijn wang en zag een wat rode vloeistof. O schit, ik bloed!! Zo snel als ik kon verplaatste ik mijn voeten op de harde stenen. Ik struikelde maar kon nog net mijn evenwicht houden. De tranen bleven maar stromen over mijn gezicht, en daar waren verschillende redenen voor. De 1e reden is omdat ik met de dood bedreigd word en die bedreigen zullen waarschijnlijk vervuld worden. De 2e reden is dat ik verplicht was om Harry te dumpen terwijl ik het niet eens wou, ik zou het ook niet uitmaken met Harry. Ik opende de deur van ons appartementenblok en liep de trap op naar ons appartement. Toen ik de deur van het appartement opende keken 5 nieuwsgierige jongens mijn kant op. Maar hun blikken veranderden al snel toen ze mij met een betraand en bebloed gezicht zagen. Ik zakte door mijn knieën en barste daarna weer in tranen uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen