OO3.
Primrose
"Boink Boink" Klonk het op mijn deur , ik wreef in mijn ogen en stapte mijn bed uit. Ik pakte een setje uit de kast , en pakte mijn medallion van het kastje , Effie had ons gezegt dat we er netjes uit moesten zien als we in het Capitol aankwamen , dus ik hoopte dat ze dit goed zou keuren. Ik deed mijn medallion onder mijn jurkje en liep mijn kamer uit. 'Goedemorgen Primrose.'Zei iedereen in de kamer. Er zaten ook een paar voor mij nog onbekende mensen.'Hallo.'Zei ik met mijn bibberige stem en ging aan de tafel zitten.'Oh wat een schoonheid.'Zei een vrouw met een lichte paarse huid en roze haar , typisch capitol. 'Laten we ons eens voor stellen , ik ben Angota en ik ga jouw haren mooi maken.''En ik ben Medusa.'Zei een vrouw met blauw haar en een laag van make-up op haar gezicht.'Ik ga jou make-up regelen.' MmMmM make-up mijn moeder draagt dat soms een beetje , daar krijgt ze gekleurde lippen van.' Ze schoten allemaal in de lach ,behalve Haymitch en Peeta , alsof het heel raar was wat ik zei. 'Ik ben Pearl.'Zei een jonge vrouw van een jaar of twintig.'Ik ben je styliste.'Ik schudde haar hand en pakte een bakje met aarbeien , mijn lievelings fruit.'Lieverd.'Zei Angota.'Als je klaar bent kom je mee ,já?'Zei ze met haar hoge Capitol accent.
XxX FF een kort stukje , over een uurtje nog een
Reageer (2)
<3
1 decennium geledenLeuk:3^_^
1 decennium geleden