Foto bij Chapter 028

Lauren Hope Diamond.

We waren nu een week verder en ik was nog steeds niet gewend aan Niall zijn lippen. Ik bedoel hij had een brok aan hormonen in zich.
Maar goed, doordat Niall zo veel at ging de berg eten nou ja van een berg naar een heuvel.
Ik kon het zo goed met Niall vinden, het leek alsof we elkaar al jaren kenden. Dat is raar trouwens want dat heb ik nooit met mensen. Niall was gewoon speciaal. Ken je dat als mensen het hebben over een soulmate?
Dat als je hem of haar ontmoet hebt dat alles in elkaar past? Dat gevoel had ik dus ook met Niall. Natuurlijk dacht ik nog wel eens aan Harry, Louis en Zayn én Liam niet te vergeten. Die kon ik al helemaal niet vergeten. Liam bleef me achtervolgen in mijn dromen, raar maar waar.
Het werden eerder nachtmerries dan dromen, soms werd ik gewoon badend in het zweet wakker. Tja, nachtmerries van Liam, ik had het nooit gedacht.
Hij kwam dan ook als een maniak met een vork achter me aan. Want ja, we weten allemaal dat hij niet met een lepel achter je komt. Als dat dan gebeurde was Niall right beside me om me gerust te stellen.
Ik was gewoon gefascineerd geworden door Niall. Hij had me van alles over hem verteld. Dat hij altijd zijn familie zou beschermen, eten alles voor hem was. Zelfs dat al zijn vrienden hem Nialler noemen.
Nialler vond ik zo'n schattige naam, echt hij paste precies bij hem.
We praatten over koetjes en kalfjes en over familie.
Ik begon me toch zorgen te maken over de berg die nu een heuvel was.
'Godsamme Niall, waarom ben je dan toch ook zo'n vreetzak?' vroeg ik in mezelf -niet door hebbend dat ik Nederlands praatte-
Niall keek me vreemd aan en trok zijn wenkbrauw op.
Oeps was waar ook, ik kwam uit Nederland, dat wist hij nog niet.
'Oh no nothing, but Ni did I tell you that I'm from Holland?' zei ik.
'Yeah you told me that yesterday, I really like that you know, that you're from Holland.
grijnsde hij.
Ik voelde mezelf rood worden, waarom moest ik dat nu weer vergeten?
Opeens miste ik mijn familie toch wel, vooral mijn zusje.
Het ironische idee alleen al dat ik met haar idool/crush zat opgesloten.
En dan óók nog te bedenken dat ik met haar crush had, ik vond het eigenlijk wel komisch.
Ik moest mezelf inhouden om niet over de grond te rollen, dus ging ik maar op het bed zitten en begon te lachen. Hoe bedacht je het?



haha, dit stukje is een beetje shit, maar ik promise, louhazzali komen snel ^^
en het doet me echt deugd dat jullie net zoveel houden van niall als dat ik doe.
echt, ik moest janken toen ik het zag, maar goed enjoy your piece.

Reageer (4)

  • Niallerrrx

    hahahahaha, eigenlijk vind ik die reactie van SuperSav dus wel heel grappig. :P
    En je bent Zayn niet vergeten xd. Ik snap hem, yeah it's a miracle woohooo :D
    En opzich klopt het plaatje best wel xd

    1 decennium geleden
  • picture14

    snel verder geweldig verhaal <33

    1 decennium geleden
  • Spartan

    Tsjaaa zit je dan op een gegeven moment zonder voedsel. Volgens mij word Niall dan niet meer zo gezellig xD Dan moet hij maar aan Lauren beginnen ^.^
    En door dat plaatje lig ik nu helemaal te lachen, kijkt mijn moeder me raar aan en vraagt wat er nouw weer zo grappig is, zeg ik: 'Whahahaha One Direction are gay' roept mijn broertje: 'I know it!' Okay dit klinkt volgens mij niet heel grappig, maar ben nogal melig dus op dit moment hier is dat het wel xD
    En vergeet je niet een heel klein beetje Zayn :P Of komt die niet meer xD Oh wacht, ik heb te weinig slaap. Er staat louhazzali en tjsaaa je hebt het zelf geschreven dus je snapt het vast wel, maar het komt nu pas binnen bij mij xD Okay ik ben echt dom ;D

    1 decennium geleden
  • hartje1D

    super snel verder(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen