Inleiding.
Het speelt zich af in de toekomst.
De wereld beneden is langzaam aan het breken. De grond is niet langer bewoonbaar. Amerika, Azië, en Europa hebben samengewerkt en een platform in de lucht samengesteld dat werkt met magnetische velden die reageren op de noord -en zuidpolen. De aardbewoners met genoeg geld werden geëvacueerd, de armen bleven achter in een wereld die bestond in de schaduw van het platvorm, wat later Highland werd genoemd. Door het gebrek aan zon werd het broeikaseffect stilgezet, en omdat in Highland geen benzine of olie meer werd gebruikt omdat ze zich aan een nieuwe leefstijl wilden wijden keerde de aarde langzaam weer terug in haar oude staat. De aardbewoners vertrokken naar de delen land die niet werden overschaduwd, wijzigden ook hun leefstijl naar milieuvriendelijk. Ook op Highland werden nieuwe bossen geplant, werd er een nieuwe, goedkope brandstof ontdekt die zich met de snelheid van het licht verplaatste.
Zo ontstonden er twee geheel nieuwe werelddelen, die wel in goed contact met elkaar stonden. Een nieuw begin.
Langzaamaan werd ontdekt hoe je het menselijk lichaam kon muteren door kankercellen om te zetten naar een soort energie. Er ontstond een nieuw volk, zogenaamde 'superhumans' deze waren door hun mutatie veranderd in wezens die leken op superhelden. Insectachtigen, mensen met immense spierkracht, mensen die de vaardigheid hadden om de nieuwe brandstof zelf te gebruiken waardoor ze konden vliegen. Maar er werden ook fouten gemaakt. Mislukkingen van de wetenschap, experimenten die anders uitpakten. Deze werden verborgen gehouden voor het volk, tot ze zich verenigden en uitbraken. Het zijn echte mutanten, mensen waarbij de mutatie van cellen slecht is uitgepakt en delen van hun lichaam hebben misvormd waardoor ze afzichtelijk zijn geworden, maar ook krachtig. De mutatie heeft hen vreemde krachten gegeven, waardoor ze als ze lichamelijk contact met een normaal mens hebben die persoon van hun energie beroven. Sommigen kunnen hiermee zelfs het leven uit iemand zuigen. De superhumans hebben hier een immuunsysteem voor, zodat ze de mutanten konden vernietigen als het nodig was.
Uiteindelijk werd het maken van superhumans afgeschaft, doordat het voor te veel problemen zorgde. De gewone mensen waren jaloers op hun kracht en vonden het niet meer nodig. Ze begonnen met het uitroeien van de superhumans, en van de 10.000 die er waren bleven er nog 100 over. Ondergedoken en vermomt. De drang die ze in zich droegen om de wereld te beschermen begon te groeien. Zo ontstonden de helden.
De helden vochten tegen de mutanten die zo nu en dan uitbraken. Ze stierven niet, door hun mutatie was hun lichaam zo veranderd dat het niet verouderde.
De helden en mutanten bleven verwikkeld in een eeuwige strijd.
Reageer (2)
Oeh! het klinkt best leuk!
1 decennium geledenDit idee is echt vet!
1 decennium geleden