---2 dagen later---

---Justine---

ik schrok wakker door mijn wekker. Joehoe school! Was het eerste wat ik dacht en ik meende het ook. Ik ga graag naar school, je kan er altijd bij vriendinnen zijn, en je leert er Engels, mijn lievelingsvak. Maar er zijn ook slechte kanten, zagende leerkrachten, veel toetsen, examens, allemaal dingen waardoor ik nog minder bij Harry ben. Ik zuchtte en sloeg mijn benen over het bed om er daarna uit te stappen. Het verbaasde me dat de anderen nog allemaal sliepen, mijn wekker ging best wel luid af. ik liep naar de deur, opende die, liep er door, en sloot die dan weer. Best wel logisch, ik bedoel, je loopt toch niet tegen een deur aan als je weet dat je hem zelf moet openen. Langzaam liep ik naar de badkamer om me te douchen. Ik deed mijn kleren aan toen ik me gedoucht had, en kamde mijn haren zorgvuldig. Ik liep de badkamer uit en schrok toen ik Harry aantrof in de zetel. Hij draaide langzaam zijn hoofd en liet een kleine glimlach zien. ‘Wat doe jij zo vroeg in de morgen uit je bed?’ ‘Ik wou net het zelfde aan jouw vragen. En mijn antwoord is, ik werd wakker, keek naast me om je een kusje te geven, maar je lag er niet, en toen hoorde ik de douche dus ben ik opgestaan. En wat is jouw uitleg?’ ‘Ik heb school remember.’ Een kleine ‘O’ verliet zijn mond waardoor ik kort lachte. ‘En wanneer moet je weg?’ ‘binnen 45 minuten, ongeveer.’ ‘Dan hebben we nog eventjes tijd voor ons 2.’ Zei Harry terwijl hij met zijn wenkbrauwen wiebelde. Hij stond op en kwam op me af. Toen hij me bereikt had sloeg hij meteen zijn armen om mijn middel en kuste me. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en liet mijn vingers door een paar krullen gaan. ‘Ik hou van’ je prevelde ik tegen zijn lippen. ‘Ik ook van jou.’ Fluisterde hij in mijn oor. Ik keek hem in zijn prachtige ogen aan, en was meteen gevangen in zijn blik. Ons moment werd verpest door mijn buik die gromde. ‘Iemand heeft honger.’ Lachte hij. Ik bloosde en liep toen naar de keuken. Ik nam een kommetje uit de kast samen met een lepel. Ik nam de melk en de cornflakes en liep naar de eettafel. Harry zat al aan de tafel, maar ik wist dat hij nog niets ging eten. Als ik weg zou zijn zou hij weer in zijn bed kruipen, daar was ik zeker van. Het was immers nog maar 07u25. Ik at rustig mijn cornflakes op, en toen ik klaar was zette ik alles terug op zijn plaats. Ik plofte neer in de zetel en Harry kwam op me zitten. ‘uhh’ zuchtte ik door het plotse gewicht dat er bij kwam. Harry lachte kort en staarde toen voor zich uit naar de tv. ‘Is het interessant?’ vroeg ik terwijl Harry nog steeds naar het zwarte scherm aan het kijken was. ‘Nee eigenlijk niet, maar ik was aan het nadenken.’ ‘Over wat?’ ‘Over hoe gelukkig ik wel niet mag zijn met jouw.’ ‘Gaan we slijmen Styles?’ lachte ik. Hij knikte en drukte een kusje op mijn lippen. Mijn benen begonnen pijn te doen omdat Harry er nog steeds opzat. Man wat weegt hij veel. ‘Uhh, kun je van me af gaan?’ Harry keek me kort aan en plaatste zich daarna naast me. Ik keek op de klok en zag dat het 07u45 was. Mijn vriendin kon ieder moment een sms’je sturen om te zeggen dat zij vertrokken was. Nog geen 10 seconden later kreeg ik een bericht. Ik deed mijn schoenen en jas aan en nam daarna mijn boekentas van de grond. Ik liep naar Harry en sloeg mijn armen rond hem. ‘Heel veel succes, als er iets is kun je me altijd bellen he, ik hou van je.’ ‘Ik hou ook van jou maar waarom zou ik moeten bellen?’ ‘Ik denk dat iedereen nu wel weet dat wij samen zijn.’ Daar had hij een punt, iedereen zou me raar aankijken, opeens vond ik school toch niet meer zo leuk. Ik gaf Harry nog een kusje en zwaaide nog even kort toen ik de deur uitliep.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen