Foto bij Mary, Toby... where are you?

hee mensjes lieve lezertjes!!

celebrate!! 20 hoofdstukjes!!

7-11-1888


lief dagboek,
we zijn net terug gekomen in Londen en ik ga daar mijn leven weer oppakken als de ripper waar Jack voor was gevallen.
het was vandaag ook de eerste keer dat Toby en Mary onze villa zagen. Ik ben alleen als de dood voor die poster die ze gisteren vonden. Ik ben bang dat die ook overal in Londen hangt...
en mijn nachtmerrie werd waar. we kregen een brief binnen waarin stond dat ze hadden achterhaald dat er nu 2 rippers in Londen waren en dat we op onze hoedden moesten zijn. vannacht kon ik niet slapen daar om zit ik te schrijven om 3 uur 's nachts.
Jack heeft me nog even lekker verwend voordat hij ging slapen.
verder is er niet echt veel gebeurd vandaag.

tot morgen!
kusjes Melody the Ripper.

*Melody zonder dagboek pov*

ik maakte aanstalten om te gaan slapen toen ik ineens een knal hoorde beneden. toen ik naar beneden ging om te kijken schrok ik me rot.
1 van de ramen stonden wagewijd open en er lag een briefje in een enveloppe op tafel. ik opende de enveloppe en las het briefje:

'we have your boy and girl.
you want them back?
come tomorrow night to hanburry street!'


toen ik wilde gaan zitten viel er iets uit de enveloppe.
2 plukjes haar een lange blonde en een korte kastanje bruine.
de tranen sprongen in mijn ogen en ik begon te huilen.
toen Jack met een muf gezicht vroeg wat er was en mijn gezicht zag hoefde ik niets meer te zeggen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen