26 || Lisa
Maandagmorgen 7 uur, het hatelijkste wat er is. Ik heb Liam al een hele dag niet gesproken. Zou hij mij nog niet vergeten zijn? Nee, natuurlijk niet! Okay Lisa niet zo negatief.
“Hallo mam.” Zeg ik en ga aan de tafel zitten het is nu al bijna kwart voor acht dus dat wordt haasten? Snel smeer ik een boterham en drink mijn fruitsap op.
Hup hup, vliegensvlug naar de badkamer. Natuurlijk heb ik mijn shirt klaar liggen wat Liam voor mij heeft gemaakt.
Ohnee, het is al vijf over acht en ik moet mijn haar nog doen en tanden poetsen endan nog eens naar school fietsen. Het regent merk ik opeens op, dat is toch al weer een zorg minder mijn haren kan ik dus al overslaan.
“Lisa, het is al kwart over acht en je moet nog tien minuten fietsen.” Riep mijn mama vanuit de keuken. “Jaja, ik ben er al.” Zei ik terwijl ik mijn rugzak nam, op naar de regen dan maar.
Tien minuten later stond ik aan school, helemaal doorweekt door het overheerlijke weer hier in minuscuul België. Blijkbaar had het al gebeld, dus dat wordt weer eens een stempel. Het is volgens mij mijn ongeluksdag zei ik tegen mezelf terwijl ik van het secretariaat wegliep. Nu op naar de klas, gelukkig dat Frauke achter mij zit.
“Halloa!” Riep Frauke blij toen ik de klas binnenkwam. “Hallo Frauwel.” Zei ik terug terwijl ik haar aan het knuffelen was.
“Did you finally find the way to school, Miss Poelmans?” Zei onze leerkracht van dat uur met een super goed humeur, niet dus. “Ja hoor, nog net gelukt.” Zei ik en de leerkracht draaide haar boos om en begon met de les.
“Oeh, je hebt Liam’s shirt aan!” Riep Frauke even later blij uit en sprong van haar stoel.
“Miss Vangerven, get out!” Zei de leerkracht boos gewoon omdat Frauke geen Engels praatte of zoiets.
“Get out, get out, get out of my head.” Begon ik te zingen. Nu werd ze nog bozer en zette ze ons allebei buiten.
De rest van de dag verliep redelijk rustig en vlot, behalve dan dat ik mijn boterhammen was vergeten en twee kaften niet bij me had. Echt mijn ongeluksdag dus.
Sorry voor saaie stukje, maar die moeten er ook in voorkomen (: toch?
Reageer (4)
Hahha begint ze even one thing the zingen super gewoon!:p
1 decennium geledenEen leraar van mij heet Van Gerven en komt uit België
1 decennium geledenTOEVALLoveIt<3
Snel verder
xx
VERDER
1 decennium geledensnel verder!!!
1 decennium geleden