nog 1 en dan zijn we bij 30!
xxx
samantha
_________________________________________
'Hij is Prachtig' zegt Georg dan. 'Ik waardeer het dat je het me verteld.' hoor ik Georg nog zeggen. Ik zucht van opluchting

-everything turned out just fine-

girl talk!
Wat een opluchting, hij vond het niet erg, gelukkig ook maar. Ik draai me om en kijk naar Bill, die lachend terug kijkt. Die ohzo mooie glimlach doet goed. Dan besluiten we met zijn alle om naar binnen toe te gaan. Bill en de jongens gingen naar de kamer van Georg, en de meiden gingen met mij mee omkleden. Lachend gaan Siham, Romy en ik, naar boven. Ik sluit de deur achter mij. 'Weet je shanti?[/oi] zegt Romy met een stralend gezicht, 'Uhm.. nee?' zeg ik verbaasd terug. 'We zijn zusjes!' gilt ze en knuffeld mij dood. 'Nee!' gil ik alsof ik het erg vind. Romy laat me los, en gaat met der handen in der zij staan, en kijkt mij met een boos gezicht aan. 'Grapje(A)' zeg ik. 'Uhmm jongens, maak liever zorgen om mij' zegt ze bloedserieus. Romy en ik kijken haar aan. 'Volgens mij heeft Tom een oogje op me' zegt Siham verlegen. 'Nee hoor meid, hij zou je alleen het liefste pakken' lacht Romy, waardoor Siham en ik ook in de lach schieten. 'Dat hoorde ik' klonk er van buiten de deur. We kijken alle drie verbaasd op. Ik open de deur, en Vier jongens vallen naar binnen, en belanden op een stapeltje op de grond.

Reageer (10)

  • DreadsSnake

    Haha!!xD
    De luistervinken!!xD
    Doe snel weer verder!!

    Xx(K)

    1 decennium geleden
  • Agree

    verder!

    1 decennium geleden
  • Scarhead

    snel verdr ^^
    x

    1 decennium geleden
  • TOMSDICK

    OMG haha snel evrder.<333

    1 decennium geleden
  • Sjannekeee

    verder!!!!!!!!!
    echt super!!!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen