Foto bij 32

tom pov.

Boos kijken de twee meiden elkaar aan. 'Je doet het ook helemaal verkeerd rotwijf! waarom moet ik ook met jou?!' sist June, ik krijg gewoon de rillingen hoe gemeen dat klonk. 'O kom op zeg jij zat alleen naar Tom's kont te gluren!' autsj die was gemeen van Rachel, june kleurt rood van woede als iedereen begint te grinniken en de Zwadderaars de mond openvalt. 'SORRY? wiens tieten vallen bijna uit haar blouse? en daarbij jij gebruikt hem alleen omdat hij beroemd is' nou valt Rachel haar mond open, het gesprek stopt als Sneep naar binnenwandelt. 'Wat staat iedereen hier? GA AAN HET WERK!' moppert hij boos, ik knipoog gauw nog een keer naar Rachel en draai me om, wat is june een bitch zeg! hoe kan ze nou denken dat Rachel me gebruikt? Zachtjes fluisteren Bill en ik nog over de discussie. 'Oja ! we heen nou nog de hele week de tijd om te oefenen want alle liedjes zijn compleet. Dan kunnen we aan de album Scream beginnen' Ik glimlach, 'Dat is geweldig, elke avond oefenen we zoiezo 2 uur dan' fluister ik net iets te hard, en hou gauw verstandig mijn mond als Sneep achter me staat. 'Maar we moeten vanavond nablijven?' fluisterd Bill, o shit! 'Oke vanavond 1 uurtje dan'. 'Dankzij Kaulitz heeft griffoendor 10 punten aftrek, vanweze onozel gepraat!' snauwt die Sneep weer. Zachtjes grom ik en verder klinken er afkeurende geluidjes.

Eindelijk is de les afgelopen, het is 3 uur en we zijn vrij voor vandaag. 'Freedom!' lacht Simon. Als Rachel mijn hand vast pakt krijgt ze een duw van de schouder van June tegen die van haar die hard doorloopt. Rachel zucht en mijn blik gaat naar onze handen, ik krijg een fijn gevoel. Hoe kan zo'n meid mij nou in een dag helemaal inpakken? 'Is er iets vraagt de bezorgt?' Ik knik van nee en sla mijn arm weer om haar schouder.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen