De fucking examens zijn eindelijk gedaaaaaaan !!!

---Justine---

‘Nou kom op, zeg eens iets. Geef me de reden.’ ‘Kan ik het onder 4 ogen zeggen. Ik wil dat alleen jij het weet.’ ‘Kom jongens we laten de 2 tortelduifjes alleen.’ Zei Louis terwijl hij opstond. Niall stak nog zijn duim naar me op voor hij de deur achter zich dicht deed. Ik verplaatste me zodat ik oog in oog kwam te zitten met Harry. Ik nam zijn handen vast en keek hem met een glimlach aan. ‘Zeg eens, wat moet je vertellen.’ ‘Ik…ik deed alsof ik sliep omdat ik wou weten hoe ver je zou gaan om mijn kleren uit te trekken. Ik kon je mijn broek niet laten afdoen omdat ik te veel van je hou, ik kon het niet over mijn hart krijgen om je iets te laten doen wat je niet wilt doen. Ik hou van je.’ Een nog grotere glimlach verscheen op mijn gezicht en ik trok Harry in een knuffel. ‘Ik hou ook van je.’ Fluisterde ik in zijn oor. Hij gaf mee een kusje en ging toen neerliggen. Ik volgde zijn voorbeeld en ging tegen hem aanliggen. Ik snapte eigenlijk niet goed waarom niemand het mocht weten, het was toch super lief. Harry haalde me uit mijn gedachten. ‘Zullen we gaan slapen?’ ‘Ja is goed, ik heb overmorgen toch school dus ik kan maar beter uitgerust zijn.’ ‘Ja dat is waar.’ ‘Ik moet wel nog mijn pyjama aandoen.’ Ik stond recht en Harry volgde me naar de deur. Ik opende de deur en meteen draaiden 4 gezichten mijn kant op. Ik lachte even en liep toen naar de badkamer met Harry achter me aan. Nadat we ons hadden omgekleed gingen we beiden terug naar de slaapkamer. Ik nestelde me tegen Harry’s warme borstkas en gaf er een kusje op. ‘Sweat dreams love.’ ‘Sweet dreams Hazz.’ Fluisterde ik hem toe. Zijn ademhaling werd rustiger waardoor ik wist dat hij sliep. Ik liet mijn blik rusten op zijn gezicht waardoor een kleine glimlach mijn gezicht veroverde. Wat is hij toch schattig was het laatste wat ik dacht voor ik in slaap viel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen