Ik heb een snelle inleiding gemaakt, zodat jullie goed in het verhaal kunnen komen, en de hoofdpersonages leren kennen :)

De 23 jarige Alice, heeft haar saaie kantoorbaantje ingeruild voor het luxe leventje van een ster. Alleen gaat het nog niet helemaal super. Ze heeft de persoonlijkheid en de stem, maar toch wil het geluk nog niet echt komen. Totdat ze Casper ontmoet. Deze knappe jongeman woont met zijn 4 jarige dochter, Hailey, in een klein huisje in het bos. Helemaal afgezonderd. Casper is gesloten over zijn verleden, en heeft het alleen over de toekomst. Iets wat Alice helemaal niet verdacht vind, omdat ze verblind is door liefde.

Alice en Hailey kunnen het heel goed met elkaar vinden, en er bestaat een bijzondere vriendschap tussen de volwassen Alice, en de kleine Hailey. Twee jaar gaat voorbij, en Alice heeft al een kleine carrière opgebouwd. Ze mag af en toe optreden in het voorprogramma van sterren.

Terwijl Hailey nog niks doorheeft, zijn Alice en Casper, na een lange relatie, officieel verloofd. Alleen moeten ze nog een datum zoeken, en ze moeten Hailey nog vertellen over hun trouwplannen. Wat heel moeilijk gaat worden omdat Hailey nog te jong is om te begrijpen dat haar echte moeder overleden is.

Alice is net klaar met een optreden en rijd nu naar Casper’s huis, om te cadeautjes die ze gekocht heeft voor Hailey en Casper te geven. Ze heeft net aangebeld en Hailey doet de deur open.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen