3.3
De volgende dag werd ik volledig negeerd door de jongens, wat ik ook wel snapte. Nou ja, het zal wel. " Hé Amy. " Riep Ty naar mij. Ik zwaaide naar hem en liep de stallen in om Spartan op te gaan zadelen en een paar rondjes te gaan rijden. " AMY ! " Hoorde ik van veraf. Ik draaide me om en zag Mallory naar mij toe rennen. " Hé. " Glimlachte ik naar haar. Ty kwam ook bij ons staan en Mallory keek hem aan. " Mag ik jou paardrijlessen geven ? " Vroeg ze glunderend. Ik schoot bijna in de lach, maar hield het in. Ty knikte voorzichtig en keek me aan. Misschien was hij toch niet zo'n verkeerde jongen. " Kom, dan gaan we eerst de paarden borstelen en dan rijden. " Riep Mallory enthousiast en ze liep gelijk de stal in, om alle borstels etc. te pakken. Grinnekend liepen we haar achterna en al snel stond ik Spartan te borstelen. Hij volgde mijn bewegingen nauwkeurig met zijn ogen, bang dat ik iets zou doen. Ik zou het niet eens durven. Ik ging nog een keer met mijn zachte borstel over zijn vacht en gaf hem een paar klopjes op zijn hals, waarna ik zijn stal uit liep en zijn hoofdstel pakte. Ik aaide hem over zijn bles, terwijl hij mij bekeek en brieste. Ik glimlachte en deed hem het halster af en het hoofdstel bij hem om. Ik deed alle riempjes dicht en deed de teugels even in een knoop, die zou ik straks wel los maken als ik in het zadel zit dacht ik in mezelf. " Lukt het ? " Vroeg ik aan Ty, toen ik hem zag kloten met het hoofdstel van Unique. Unique, mijn paardje, waar hij nu zou op rijden. Ik had haar achtergelaten, ik was nu vaak bezig met Spartan. Mijn mond trok zich in een rechte streep, terwijl ik naar Ty liep. " Je moet die onder de hals door doen en dan op het derde gaatje. " Zei ik tegen hem, en hij deed het, waardoor het riempje goed zat. Hij bedankte me, waarna ik naar hem knikte en het zadal van Spartan pakte. " Kom buddy. " Mompelde ik zachtjes naar hem, terwijl ik de singel vast deed en de stijgbeugels naar beneden trok. Ik deed de staldeur open en maakte Spartan vast aan een hekje. " Mallory, ik ga proberen te springen met Sparten. " Mallory knikte en ging verder met Koper. Ik hoorde voetstappen en stemmen van de jongens. Ik zuchtte hard en ging op Spartan zitten, waarna ik naar de weide voor ons huis, waar een baar grote boomstammen lagen. Ik begon eerst een beetje in te stappen en voelde de ogen van de jongens in mijn ogen prikken. " Richt je op Spartan, Amy. " Mompelde ik heletijd in mezelf. " Amy moet ik helpen ? " Hoorde ik de stem van Ty. Hij rende naar mij toe waar Spartan van schrok. Hij ging er gelijk vandoor, op een hoog tempo. Rustig fluisterde ik woordjes, en al snel stopte Spartan en stapte ze een beetje. Ik zuchtte en beetje en stapte van haar af. " Kom, ik zadel haar wel af. " Zei Ty met een knipoog. Ik begon te blozen en zag de jongens naar mij kijken. Ik liep straal langs ze heen en volgde Ty de stal in, waar Mallory stond met Koper. Ze stond tegen hem te praten, net of ze een heel boek aan het voorlezen was. Een grappig gezicht. " MALLORY ! " Riep ik in haar oor, waardoor ze hard schrok. Ik begon te lachen. " Jouw gezicht. " Ze werd rood en keek me nep boos aan. Ik liep naar Ty toe en hielp hem met het zadel van Spartan. Hij volgde al mijn beweging die ik maakte, wat me redelijk nerveus maakte.
Reageer (4)
Snel verder<3
1 decennium geledenAlleen een puntje: Het paard dat Mallory verzorgt heeft Cooper c:
sneel veerder
1 decennium geledenOeh verder
1 decennium geleden"Heb je je verhaal gebasseerd op de boeken van Heartland of op de serie? By; xLoessx
1 decennium geledenIk heb het gebasseerd op de serie, ik heb de boeken nog nooit gelezen of gezien. Ik wil ze graag kopen, maar ik weet niet waar en hoe heten ze ?"
beetje late reactie.
ik heb ze gewoon bij de bibliotheek geleend, maar als je in een beetje goed boekwinkel kijkt hebben ze de boeken ook wel. het heet gewoon Heartland, en dan heeft elk boek nog een ondertitel zeg maar.
hoop dat je ze leuk vind!
je schrijft echt super goed! lovin' it (L)(L)(L)
snel verder X