Foto bij Fifty-Two

*Zoey Miller

'Owh. My. Gooood!' gilde Ariana hysterisch toen ze de deur van onze hotelkamer open smeet. Ze had, zoals ik al wel verwachtte, alle losse voorwerpen die ze kon vinden meegesmokkeld, ondanks protest van mij: 'Ari, we zijn er 2 daagjes. We gaan niet verhuizen. Waarom doe je al die moeite om in te pakken als je het vervolgens toch opnieuw moet doen?' 'Waar heb je het over, Zoey? Ik had juist meer kleren moeten meebrengen! Ik ben mijn lichtblauwe jurkje vergeten!' had ze gemompeld. 'Waar heb je die voor nodig dan? Het is niet alsof we naar een of ander gala gaan of iets d-' 'Zoey! We gaan naar Amelia Collins talkshow! Wie weet wie we daar ontmoeten! Straks zijn de Jonas Brothers er of Brad Pitt!' Ik moest lachen. 'Want als hij je in je lichtblauwe jurkje ziet verlaat hij Angelina meteen...' Goed, terug naar het nu. Ik moest teogeven dat de kamer mooi was. Amelia had hem geregeld en dat had ze goed gedaan. Het was hier ontzettend ruim en er was een raam dat grensde aan de zitkamer dat een schitterend panorama uitzicht gaf op de stad. Ariana liet haar koffers vallen en vloog van hier naar daar om alles te inspecteren. Ze leek wel een of andere vogel die niet kon beslissen of ze van hier naar daar ging of andersom. 'Jeez, doe rustig.' beet ik haar geërgerd toe. Ik had mezelf voorgenomen om niet aardig voor haar te zijn, aangezien ze besloten had dat we hier naartoe gingen zonder eerst ook maar iets aan mij te vragen. Overdreven? Misschien. Ik had op dit moment gewoon geen zin om aardig te zijn voor Ariana. 'Er zit champagne in de koelkast!' gilde ze van de ruimte die grensde aan de zitkamer. 'Niet aankomen!' beval Liam. 'Liam... Chillax! Het is heus niet vergiftigd!' 'Nee, dat niet, maar we weten allemaal goed genoeg hoe jij je gedraagt als je een glaasje teveel op hebt.' Ik grinnikte. 'Goed gezegd, Lili.' zei ik terwijl ik al verder liep naar de dichtstbijzijnde slaapkamer en mijn eenzame tas (Inderdaad Ariana!) op het bed neerplofte.

Reageer (3)

  • xLove1Dxx

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • TheAteam

    I like you're story

    Snel verder !! (H)

    1 decennium geleden
  • hartje1D

    snel verder(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen