Foto bij 31

tom pov.

Rustig lopen we naar het laatste lessuur van vandaag, toverdranken. Feest met de zwadderaars! dat betekend dat ook June weer zou zien, bij het lessuur verzorging van fabeldieren keek ze me erg vuil aan. Het haalt me gevoel niet weg maar hierdoor vind ik Rachel wel een stuk leuker, ik begin voor haar te vallen. lachend om een grap dat Gustav verteld sla ik mijn arm om Rachel heen, we lopen door de kerkers het lokaal in. Mijn blik gaat kort naar June die me verwaand aanstaart. 'Kaulitz dit soort dingen doe je maar in je vrije tijd en niet in mijn les' ik haal mijn arm van haar schouder af en plof naast Bill aan tafel. 'Oke we gaan vandaag aan de slag met flegmaflip in tweetallen' hij begint met groepjes maken. 'Bill en Tom, Harry en Ron, Hermelien en Marcel, Draco en Patty en.. June gaat met Rachel' hij glimlacht, oh die vent doet het erom! Die twee samen gaan dus echt niet samen. Het gezicht van June staat gewoon duivels dus ik knippoog gauw naar Rachel, dan pak ik de spullen en ga samen met Bill aan de slag. Na ongeveer 10 minuten gaat het niet goed meer en hoor een hoop gekibbel en kabaal achter me van Rachel en June, zuchtend draai ik me om naar de meiden.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen