Foto bij 3.0 I am boring ?

Amy Fleming.

Ze keken elkaar aan, waarschijnlijk afwachtend tot iemand begon met praten. Harry knikte, waaruit ik kon uitmaken dat hij zou beginnen. " De tour was leuk, gezellig gewoon perfect. Alle fans zongen mee met onze nummers die we zongen op onze concerten, bij elke signing kwamen duizenden fans. Gewoon geweldig. " Hij glimlachte, en ik keek naar zijn ogen die nu een twinkeling erin hadden, blijkbaar was het zijn leven. Zingen. Harry ratelde nog een heletijd door totdat Louis zijn hand voor zijn mond drukte. " IEEE ! " Roep Louis, blijkbaar had Harry aan zijn hand gelikt. Ik schudde mijn hoofd lachend, maar bleef hen aan kijken. " Ik heb eigenlijk nog nooit wat over jullie gehoord ofzo. " Mompelde ik beschaamd, terwijl ik naar beneden keek. " Hier is anders ook niet zoveel te bleven. " Mompelde Zayn. Geschrokken keek ik hem aan. Hij kreeg een stomp van Liam. Hij wist zo juist niet wat hij had gezegt. Hier is het saai, ik ben dus ook saai. Ik stond op, waardoor de stoel achter over viel. Ik rende zo hard als ik kon het erf op. De tranen stonden in mijn ogen. Blijkbaar was Ty bezig met de hooibalen en keek hij mij aan. Zijn ogen prikten in mijn rug, maar besteedde er geen aandacht aan. Ik rende zo hard als ik kon het bospad op. Ik vertraagde mijn pas en liep rustig het bos in, richting de heuvels.

Toen ik rustig was, ging ik zitten op het mos en keek naar een boom waar woorden in stonden gekrast. Ik keek rond en zag dat er nog meer bomen waren met kruizen of teksten erop. Ik wist dat mijn moeder graag in het bos kwam en altijd routes ging maken, maar zo ? Nee, dat wist ik niet. Zuchtend strompelde ik terug naar de ranch en zag een rode cabrio staan. Dit kon er ook nog wel. Alleen haar nummerplaat al 'Hot Ash' kan niet erger. " Hé Amy. " Zei ze arrogant. Ik knikte haar toe en liep de stallen binnen. Ik deed de staldeur van Spartan open en ging op de grond zitten. Zuchtend liet ik mijn hoofd tegen het hout vallen en begon te denken. Ben ik echt zo saai ? Horen hun hier wel thuis ? Allerlei vragen spookten door mijn gedachten. Ik knipperde mijn tranen weg en keek naar Spartan die naar mij keek. Hij liep naar me toe en drukte zijn neus tegen mijn schouder. Ik begon hem zachtjes te aaien, waardoor ik rustiger werd. Mijn gedachten gingen niet meer overal heen. Ik stond op en klopte mijn broek af. Sommige stukjes stro bleven er aan plakken, maar dat boeide me niet. Ik liep de stal van Spartan uit en liep naar het huis. Toen ik de keuken binnenkwam zag ik de jongens nog steeds aan tafel zitten. Te stopte gelijk met praten toen ik binnenkwam. Regelrecht liep door naar mijn kamer en liet me zuchtend op mijn bed ploffen. Weer spookte alle vragen door mijn hoofd. Wat als ik saai ben ? Hoe kan ik het veranderen ? De tranen stonden mij nader dan het lachen. Ik stond op en liep naar de badkamer waar ik naar mezelf in de spiegel keek. Rood doorlopen ogen keken mij aan. Tranen druppelden op mijn shirt, waar al een grote natte vlek zichtbaar was. Zuchtend trok ik hem uit en keek naar mezelf in de spiegel. Mijn blik bleef vast haken op mijn ogen, ik trok mijn blik los en liep naar mijn kamer waar ik mijn pyjama aan deed en in bed ging liggen. Ik pakte mijn tekenboek en bladerde er doorheen. De tekening van Liam kwam in mijn zicht en een glimlach vormde zich rond mijn gezicht. Hoe hij mijn huiswerk maakte en hoe ik hem had getekend. Zuchtend bladerde ik door naar een lege bladzij en begon het bos te tekenen, met alle bomen waar de kruizen of teksten op stonden. Toen de schets af was, pakte ik een ander potlood en begon de schaduwen te trekken. Een meisje met blond haar, zat op het mos en keek richting de bomen. Tranen stonden in haar ogen, vraagtekens rond haar hoofd. Wat moest ik hier mee ? Ik deed mijn tekenblok dicht en liet me op mijn bed vallen. Het plafond, beplakt met allemaal foto's. Glimlachend dacht ik terug aan alle herinneringen die de foto's hadden. Allemaal stuk voor stuk. Sommige van mij en opa, of oude kinder foto's van mij en lou. Geweldig. Ik wou dat ik nog jong was en een zorgeloos leven had.. Ik pakte mijn deken en trok hem op tot mijn kin. Al snel lag ik in een foetus houding en liet mijn ogen dicht vallen. Moe was ik niet, maar slapen wou ik wel. Deze dag moest snel om zijn. Zuchtend opende ik mijn ogen en bekeek mijn kamer eens nauwkeurig. Mijn hele bureau lag bezaaid met boeken van school. Al het huiswerk wat ik nog moet maken, maar mijn hoofd staat er écht niet na. Ik schrok op van geklop op de deur en mompelde iets wat op binnen moest lijken. De deur ging krakend open en ik zag Liam in de deuropening staan..

Reageer (5)

  • Salute

    Verder! <33

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    love it too
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Ashtonswife

    verder

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    i love your story too (H)
    sneeel veerdeer :D:D
    XX

    1 decennium geleden
  • Skating1D

    Love your story!
    Snel verder:D
    XX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen