~`Cloe

De band die inmiddels helemaal klaar was voor het optreden zette de eerste noten in. Het publiek werd (gelukkig) wat rustiger, wat mn hoofdpijn deed verminderen. Veel mensen waren mee aan het zingen met het refrein. De jongens zagen er tot mijn grote verbazing niet eens heel slecht uit wat ik wel verwachtte bij zo'n boyband. Mijn oog viel vooral op een mysterieuze jongen met mooie bruine ogen. Ik vroeg aan Lauren hoe die heette waarna ik zn hele geschiedenis te horen kreeg... Hij heette 'Zayn Malik. Ik vond het wel de leukste van t stel ookal was er nog een vrolijke grappige jongen 'Louis. Die mij op zijn manier ook wel aansprak. De laatste noten stierven weg en het publiek begon te juichen en te gillen. De jongens namen al het applaus in ontvangst en wilden zich omkeren toen 2 hysterische meisjes het podium kwamen opgesprongen'; Madison + Courtney. Ik zag de blikken in hun ogen veranderen na hun opkomst precies zoals die van mijn vriendinnen inclusief ik ook veranderde als die 2 meiden ons aanspraken. We wilden nog iets zeggen gilden ze tegelijk. Het publiek luisterde aandachtig naar wat de meiden te zeggen hadden.' Jullie krijgen een bandje met je naam + een kaartje zonder handtekeningen, jullie kunnen allemaal in de rij gaan staan dan kun je een kort praatje maken met de bandleden en als je wilt om een handtekening vragen'. serieus lauren viel zowat flauw samen met nog rond de 50 andere meisjes, gelukkig was ik niet zo dacht ik lachend. Met Keira en Lauren sloot ik achteraan aan in de rij. De jongens waren naar buiten ontsnapt, die waren het inmiddels wel zat geworden. Toen we bijna aan de beurt waren was Lauren zou erg aan t shaken dat we uit de rij wilden gaan en haar evetueel gewoon mee wilden sleuren maar om dé kans om haar idolen te ontmoeten haar niet af te nemen bleven we staan en vroegen we alleen of alles goed ging. 'Alles gaat prima alleen buikpijn van de zenuwen lachtte ze als een boer met kiespijn'. Keira en ik keken elkaar aan maar zeiden niks. Toen er gevraagt werd of we mee wilden lopen werd het Lauren teveel. Haar hoofd kon dit allemaal niet aan. Keira en een bodyguard konden haar nog net opvangen want anders had ze misschien zelfs een hersenschudding gehad. We werden met zn drieeën naar een kamer gebracht waar Lauren zou bijkomen. We vroegen aan de leraren die erbij gekomen waren of we de Bandleden nog wel zouden kunnen ontmoeten en ze gingen er meteen achteraan. Lauren kwam na ongeveer een half uur bij en ze had een aangename verrassing om zich heen..

Reactie's zijn welkom ;p

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen