Foto bij 6: Maaike

Heeej, veel plezieer!! <3

Ik neem mijn mobieltje op.'Hee pap, wat is er?''Hallo, ik wil niet dat je nu het zo donker is nog terug naar huis fietst, en ik kan je ook niet ophalen, want je moeder en ik moeten nu meteen naar een vergadering.''Maar waar moet ik dan heen? Joyce is bij Tim!''Vraag maar of je bij Thomas mag blijven logeren, we komen er wel langs, dan kunnen we je spullen langsbrengen.'Woow, ik bij Thomas logeren? 'Eh.. Ja, ik vraag het even.''Thomas? Mijn vader vraagt of ik hier kan logeren?'Oh nee, volgens mij word ik rood. Thomas zegt dat hij het even moet vragen en komt daarna weer terug. 'Ja, het mag wel!''Wil je dat dan wel?'vraag ik. 'Ja! Leuk, maar dan moet je wel even helpen met het matras.'Hij knipoogt naar me. 'Pap? Het mag!''Oke, dan kom ik zo langs, veel plezier!''Doeei'
Ik help Thomas met mijn matras en ik plof neer. Wow, hier had ik niet aan gedacht toen Thomas mij vroeg om te komen. De bel gaat, en papa geeft mij mijn spullen. Thomas en ik trekken onze pyjama aan, en kruipen in bed. Thomas heeft een blauwe pyjama met witte streepjes.'Haha, mooie pyjama hoor!''Nee, die van jou is mooi!'Lacht Thomas. Ohjee, papa heeft mijn kinderachtigste pyjama uit de kast gehaald: Een roze pyjama met witte teddybeertjes. We kletsen nog heel lang, en volgens mij slapen we pas om half 2 ofzo, maar het was wel heel gezellig.

Ik word wakker, en ik was vergeten dat ik bij Thomas ben. Thomas slaapt nog. Ik was helemaal vergeten Joyce te sms'en! Ik sms haar en vraag hoe het bij Tim was, en vertel van mijn avond en nacht bij Thomas. Ik leg mijn mobiel onder mijn kussen, en val weer in slaap. Opeens hoor ik heel hard geschreeuw. Thomas staat naast mijn matras en probeert mij wakker te schreeuwen. Nou, dat is dus gelukt! Ik duw hem lachend weg en probeer op te staan, ik ben nog heel moe.'En bedankt hé? Het is toch weekend?''Ja, maar ik moet mijn hond uitlaten, en jij gaat mee!''Oke? Maar ik moet me nog helemaal klaar maken!''Je hoeft er niet goed uit te zien, er is nog niemand op straat, zo vroeg is het!''Waarom laten we dan de hond al uit?''Hij moet altijd nogal nodig plassen 's ochtends..''Handig zo'n hond' zeg ik slaperig, en we gaan weg.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen