Rachel's pov

Ik glimlachte naar Eva. ''Dus, heb je het hier een beetje naar je zin, Rachel?'' Ik knikte vrolijk. ''Ik had niet verwacht dat.. Dat ik me hier zo snel thuis zou kunnen voelen.'' glimlach ik. ''Tjah, dat doet de liefde nou eenmaal he.'' grinnikte ze. Ik glimlachte en nam haar nauwkeurig in mij op. Ze had zwarte haren, en blauwe ogen. Iets wat je niet vaak zag. Ook haar kledingstijl was anders dan wat je bij de meeste meisjes zag. Zelf was ze al weer bij gedraaid, aangezien de leraar was binnen gekomen. Ik zuchtte en pakte mijn boeken er maar bij.
Tergend langzaam kroop de tijd voorbij en toen eindelijk de bel ging sprong ik overeind. ''hee, wil je samen lunchen?'' hoorde ik Eva twijfelend achter me vragen. Ik draaide me om en glimlachte. ''natuurlijk, zou je het erg vinden als Seth er ook bij kwam zitten dan?'' ''Natuurlijk niet.'' glimlachte ze. ''Okee, let's eat dan.'' grinnik ik waarna ik het lokaal uit loop. Gelijk pakt iemand me bij mijn middel en kijk ik in de vrolijke ogen van Seth. ''Hee.'' grijnsde hij en gaf me een kus. ''Hai.'' grinnikte ik en ik gaf hem een kus terug. Ik maakte me los en wees naar Eva. ''Dit is Eva, Eva, dit is Seth.'' glimlach ik. ''Ik weet wie hij is.'' grinnikte ze. ''En ik weet wie zij is.'' lachte Seth. ''Wij zitten hier al een tijdje op school hoor.'' Ik grinnikte en rolde met mijn ogen. ''Nou, laten we dan gaan eten, niet waar?''

Reageer (3)

  • Opia

    verdeeeer

    1 decennium geleden
  • BLOODYEYE

    Hopelijk schrijf je nog verder aan dit verhaal :)

    1 decennium geleden
  • StevieRae

    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen