Foto bij 29

Rachel ^^

tom pov.

De wekker ging om 6 uur al. 'Bill' zeur ik, leuk zo'n broertje die veel tijd in de ochtend nodig heeft nu kan ik ook niet meer slapen! Toch blijf ik maar plat liggen en voel me dan toch wel weer inzakken. Ik schrik als ik wakker geschud word en kijk in het gezicht van Bill die al helemaal klaar is. 'Komop het is 7 uur, over uurtje wil ik in de grote zaal zijn' Ik knik. Sloom gooi ik mijn benen over de rand van het bed en stap eruit. Ik pak mijn schoolbroek die ik speciaal groter heb gedaan, blouse en die verschrikkelijke stropdas, gelukkig heb ik wel een bijpassende pet en sneakers. Gauw stap ik onder de douche toch in een halfuurtje sta ik al in de leerlingenkamer. ' iedereen is al naar grote zaal' zegt Bill, ik knik. Rustig lopen we door de gangen beetje pratend over koetjes en kalfjes. Bij een spiegel stopt Bill even en controleert zijn haar, ik grinnik en check ook gelijk even of bij mij alles geod zit. Zou ik het Bill nou vertellen? Nee doe ik in de les wel. 'hee Tom en Bill' klinkt er verleidelijk naast me en zie een meid en Damn wat is zij lekker! ik zie aan haar stropdas dat ze een griffoendor zit. 'hee, zit jij in griffoendor?' ze knikt. 'ja ik stroom hier net nieuw het 5e jaar in, ik ben Rachel'lacht ze dan en steekt haar hand uit die ik aanneem. 'Tof ik zit ook in het 5e jaar, nouja mijn naam ken je dus al en mijn tweelingbroertjes..'ik zie dat Bill ondertussen al doorgelopen is en lach. Ook Rachel lacht 'Moet jij ook toevallig naar grote zaal want ik kom net van de indeling af en weet niet hoe ik daar moet komen?' ik knik en haak me arm door die van haar.'Natuurlijk zou ik deze dame daarheen brengen' zeg ik een beetje bekakt en glimlach.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen