Foto bij 5. Fietsenstalling

ik zal ze inlichten over jou en je zus, hopeliijk komen jullie goed overeen' glimlachte hij weer. Die dokter was wel een behoorlijke optimist.
Het duurde even voor ik doorhad dat hij het over zijn kinderen had.
'dat hoop ik ook' zei ik.
Het gevecht met de kleren was over.
Ik kwam de kamer uit en ging samen met mijn zus naar huis.

k lag op mijn bed en staarde naar mijn donkerblauwe-met-gele-sterretjes-geschilderde plafond.
Ik keek naar de goudgele volle maan die erop geschilderd was. Meteen moest ik denken aan die gouden ogen van Dokter Cullen.
Ik glimlachte bij de gedachte.
'Klop Klop'
'Ja' riep ik.
Het hoofd van mijn zus kwam van achter de deur piepen.
'we moete vertrekken' zei ze. Inderdaad, het was maandag morgen en gelukkig was ik al aan gekleed.

We stalden onze moto's in de fietsenstalling.
Terwijl ik de mijne aan het sluiten was hoorde ik iemand praten tegen Faith. 'Zijn jullie Faith en Diana' hoorde ik hem zeggen.
Stil.
' zo' zei de stem opnieuw. 'ik ben Jasper Hale, een van de adoptiekinderen van Dokter Cullen'. 'Ik ben Faith Mathers, en dit is mijn zus.' ik was er ondertussen bij komen staan.
'fijn om je te zien' zei Jasper kalm. Ik glimlachte.
'kom Jasper' er kwam een elfen-achtig meisje aangelopen.
Ze keek mij en mijn zus aan. 'Ik ben Alice' zei ze opgewekt. 'Jullie zijn de nieuwelingen he? Ik en Jasper hebben iedere les, les met jullie' zei ze nog opgewekter.
Ik keek naar Faith en zij keek op haar beurt naar mij. 'Fijn' zei ik.
Alice glimlachte breed en sleurde ons mee naar onze eerste les.

Ik weet dat deze saai is ma het volgende deel zal leuker worde ^^ en het spijt me dat het zolang duurde maar ik had geen inspiratie en geen tijd ;)
é 3 reacties of ik ga NIET verder xD (en geen dubbele ;))

Reageer (4)

  • Perona

    Té goed !! ge moet Egt schrijfster Worde !! :D <3(H)(Y)

    1 decennium geleden
  • SceneQueenSN

    verderverderverder(yeah)(yeah)(yeah)

    1 decennium geleden
  • Fennec

    nr 2!!!

    1 decennium geleden
  • faithXjasper

    dit is de eerste reactie :D
    lol tis mega leuk
    ikke me jasper gepraat yeey
    (yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen