Sinds wanneer geven oudere jaars om eerste/ tweede jaars?

Hidan pov.:

Ik gris Junya's sigaret uit haar handen, druk 'm uit tegen mijn zool en verstop de sigaret in mijn kont zak. Met mijn ogen volg ik Nagato-sensei die buiten aan het surveilleren is. 'Ik ga.' Zeg ik en schuif een beetje naar voren toe. 'Is goed..Ik ga ook, de pauze is bijna voor bij.' Gaapt ze en springt omlaag. 'Moet ik je helpen?' 'Nee, kan prima op mijn eigen benen staan.' Grom ik en kijk om me heen. 'Haha..ja maar het is mijn justu en die is ook maar voor een bepaalde tijd.' Vragend kijk ik haar aan en voel dan na een paar seconde de harde grond weer. 'Verdomme! Dat had je wel eerder mogen zeggen.' 'Haha, maar jij zei dat je prima op je eigen benen kon staan.' Ik steek mijn tong uit en sta op. 'Vrienden gemaakt?' Horen we dan een stem. Beide kijken we op en zien Nagato-sensei staan.'Nee.' 'Ja?..' Junya en ik kijken elkaar en dan Nagato-sensei die lacht. 'Jullie kunnen jullie vriendschap na schooltijd bij mij verder verbeteren, ik heb niet genoeg tijd om twee aparte gesprekken te doen. Dus jullie zullen samen moeten komen. Na schooltijd.'

Reageer (1)

  • animevampire

    mag ik reclame voor je story maken? ik vind em geweldig en andere mensen zeker ook en ik vind het zo egoistisch van me als ik vraag om verder te gaan terwijl ik de enige ben:(
    ik vind het verhaal gewoon zo leuk!xD
    wauw ik heb er de pest aan als mensen reclame op ander mans profiel zette... maar ik wil spr graag da andere mensen deze story proberen xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen