Twijfelend kijkt hij naar mijn hand maar neemt hem toch aan als bijna iedereen binnen blijkt te zijn.

Hidan pov.:

Twijfelend neem ik de hand aan van de nieuweling hier op school. Ze trekt me omhoog en zegt hoe ik het beste kan gaan zitten. 'Oke? Ik snap jou niet. Hoe weet je nou waar je moet zitten?' Vraag ik en kijk omlaag, de grond gewoon zichtbaar onder me. 'Het is mijn jutsu, dus als jij iets vormt weet ik het ook niet. Nee grapje, het is een oude jutsu uit mijn familie. Het is handig als je wordt aangevallen.' Grijnst ze en neemt nog een hap van haar broodje. 'Oke..zal wel. Wat moest je weten?' Vraag ik dan nonchalant aan haar. Rustig kauwt ze verder en staart naar voren. Licht geïrriteerd kijk ik haar aan, terwijl zij me grijnzend aan kijkt. 'Jij bent snel geïrriteerd.' Plaagt ze maar komt dan toch met haar vraag. 'Mhh, niets bijzonders..Ik ben hier toch weer zo weg.' Grom ik als antwoord en kijk opzei. 'Kom op, ik snap het niet. Misschien kan ik helpen?'

Junya pov.:

Deze jongen was interessant, hij hield veel verborgen. 'Kom op, zeg nou.' Dring ik aan terwijl ik zoek naar een Black Devil. Hij gromt en legt uit dat hij van school is over geplaatst met nog twee andere vrienden. Hij had op zijn oude school een grote groep, genaamd Akatsuki. De meeste kwamen niet in de buurt van hen. 'Maar ja, ze hadden ons al gezegd dat we dit konden verwachten. Maar sinds wanneer trek je je iets aan van een leraar? Nooit, dus we gingen gewoon door. Maar toen vonden ze dat we te veel rotzooi trapten en werden we uit elkaar gehaald.' Ik knik en begin het te snappen. Hidan verteld verder, over hoeveel strenger deze school is en dat hij met zijn vrienden terug mag als ze zich weten normaal voor te doen. Zuchtend steek ik mijn sigaret op. 'Nou als ik dat had geweten, had ik misschien toch naar mijn ouders geluisterd.' Hidan lacht en wuift met zijn hand. Plagend blaas ik de rook zijn kant op en zie Nagato-Sensei naar buiten komen. 'Shit, geef hier.' Zegt Hidan die uit reikt naar mijn sigaret. 'Waarom?' Vraag ik en houd mijn sigaret weg van Hidan. 'Geef, anders heb je corvee, oudere jaars komen er makkelijk onder uit.' Ik trek vragend mijn wenkbrauw op en merk hoe Hidan mijn sigaret afneemt. Sinds wanneer geven oudere jaars om nieuwelingen?

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen