Opdracht 1.
Een moeilijke eerste opdracht voor jullie! Er zijn 30 nummer, voor de 30 mogelijke deelnemers die mee kunnen doen. Wees op tijd om een goed nummer te kiezen dus!
De bedoeling is dat je een nummer kiest en bij elk nummer hoort een bepaalde 'quote'. Van die quote moet je inspiratie krijgen voor je verhaal en je moet diezelfde quote in het verhaal verwerken.
Onderling ruilen is toegestaan, maar mét toestemming van de ander.

UITLEG VOOR GEBRUIK VAN QUOTES EN DE STAND ALONE ZELF:
De stand alone mag worden geschreven in het Engels en het Nederlands. Als je in het Nederlands schrijft, mag de quote ook vertaald worden, aangezien de quote in het Engels is.
      De stand alone moet minimaal 500 woorden bevatten en heeft geen maximaal. Ik hoop wel dat jullie snappen dat wij geen tijd hebben met mogelijk 30 deelnemers om stand alone's van 3000 woorden te gaan lezen, maar daaronder is alles mogelijk. Het minimaal woorden wordt wel elke opdracht hoger.
      Het gebruik van de quote in het verhaal is een beetje vaag. Je moet de quote gebruiken om inspiratie te krijgen voor het verhaal, want je moet de quote er letterlijk in terug laten komen. Het is dus logisch dat je de quote ook 'anders' in het verhaal verwerkt, omdat het anders er niet bij past. Het hoeft niet gezegd te worden door degene die eigenlijk de quote heeft gezegd.


Deadline: 3 april 2012.
Min. aantal woorden: 500.

'Up until that point I was a regular Florida kid.'
-Leighton Meester.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen