Wanted!
6-11-1888
Lief dagboek,
gister en gisteravond waren geweldig!
wat er op de huwelijksnacht gebeurde zeg ik niet... laten we het erop houden dat Liverpool nu 4 mensen minder telt. hihi...
Mary en Toby zijn vandaag met ons mee geweest naar de binnen stad waar we nieuwe kleren en andere leuke dingen hebben gekocht.
het voelde best wel weer goed om weer eens normaal te zijn zonder te vrezen voor je leven als er politie achter je loopt.
Ik schrok wel toen Toby ineens aan kwam rennen met een geschrokken blik zonder Mary. Ik dacht dat ze in de rivier was gevallen en aan de ogen van Jack te zien dacht hij dat ook. Toby trok ons mee naar de plek waar Mary stond ,ongedeerd weliswaar. toen ze weg stapte voor de muur vandaan kon je mijn hart en die van Jack allebei sneller horen kloppen.
Mary was weggestapt voor een poster met gezocht dood of levend Jack the Ripper and his helper Jill the Ripper. ja dat klopt ik was omgedoopt tot Jill the Ripper door mijn geliefde haha. Jack fluisterde rustgevend in mijn oor dat we rustig en normaal moesten blijven. wat niet moeilijk was toen ik in zijn ogen keek!
we liepen weer terug naar het hotel en sloten de dag af met een heerlijk avondmaal.
morgen weer.
groetjes Melody the Ripper
Er zijn nog geen reacties.