Foto bij 4: Maaike

Heeej, veel plezier met lezen! <3

'Doeei!'ik zwaai Joyce uit, en ze fietst in het donker naar Tim toe. Ik baal er van, dat ze mij niet heeft gevraagd. Ik ben toch ook goed in wiskunde? Ik fiets van Joyce huis naar mijn huis. Ik ben moe en heb nergens zin in, al helemaal niet in huiswerk maken. Ik start de computer op, en pak mijn wiskundeboek. Opeens hoor ik een msngeluidje. Ik was waarschijnlijk nog niet uitgelogd. Het is Thomas! Ik open het msn gesprek:
Thomasss zegt:
Hee!
Maaikeee(H)zegt:
Heeej!
Thomasss zegt:
Ik hoorde dat Joyce bij Tim was?
Maaikeee(H)zegt:
Ja, dat klopt.
Thomasss zegt:
Heb je misschien zin om bij mij langs te gaan?
Maaikeee(H) zegt:
Jaaaa!! Leuk!
Thomasss zegt:
Okee, zie ik je dan om 9 uur? Je weet toch waar ik woon?

Natúúrlijk weet ik dat. Ik ben er zo vaak langs gereden. Het huis ligt niet op mijn route, maar ik was gewoon heel erg benieuwd. Ik hoop dat hij het niet heeft gezien. Ik probeerde toen om zo snel mogelijk langs te fietsen, zodat hij me niet zo herkennen.

Maaikeee (H) zegt:
Jaa, is goed. Tot dan!
Thomasss zegt:
Doeeeii!!

Ik log uit, en ga verder met mijn wiskunde. Jeeej! Thomas vroeg gewoon of ik wilde komen! Ik raffel mijn huiswerk af, en zeg tegen mijn ouders dat ik om 9 uur naar Thomas ga. Ze vinden het gelukkig goed. Ik ga naar mijn kamer en zet muziek op. Voor ik het weet is het kwart voor 9! Ik moet gaan! Ik stap op de fiets, en zeg voor de zoveelste keer tegen mijn vader dat hij me niet hoeft te brengen. Ik fiets weg, ik ben geen klein kind meer!
Ik parkeer mijn fiets tegen het huis van Thomas, en bel aan. Thomas doet open en laat me binnen. We gaan naar zijn kamer, en ik plof neer op zijn bed. Ik verontschuldig me daarvoor, maar hij glimlacht alleen maar. Hij vraagt wat ik wil drinken en loopt weg. Ik kijk rond in zijn kamer. Er hangen overal posters van voetballers, er staat een groot bureau met een computer, en verder is het eigenlijk een hele kleine kamer. Thomas komt terug en zet de twee glazen cola op het bureau. We kletsen nog even, en dan wordt het al snel 10 uur! Ik zeg dat ik moet gaan, maar Thomas zegt dat ik nog even moet blijven. Ik blijf daarom zitten, en we kletsen nog heel lang. Dan belt papa opeens...

Reageer (1)

  • Denise1999

    Whooo spannend xD..... Heb mijn account geactiveerd!!!! Jullie verhalen zijn echt superrr!!!!!(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen