Foto bij 27

June pov.

Als ik Kaulitz zie lopen volg ik hem, wat moet hij nou weer bij de bieb? Nouja hij gaat ergens zitten, ik pak de stoel die naast hem staat en ga er zit zitten. Verbaast vinden zijn ogen de mijnen. 'Weet jij wat ik na het avondeten heb gedaan?' begin ik dan. Pijnzend knik hij van nee, ik weet gewoon zeker dat hun erachter zitten. Ik en Draco werden ineens weer 'wakker' naast elkaar in de kast, toen we uit de kamer liepen kwam Vilder er in een keer kwaad aan zetten. Er zijn genoeg signalen dat het Kaulitz, Potter en die vriendjes zijn, wie zouden het anders durven te doen? ik zucht 'Ik weet dat jullie iets met ons hebben uitgehaald maar alleen niet wat. Je hebt wel meer lef dan eerst Kaulitz maar ik zou het maar niet nog eens bij mij proberen' zeg ik rustig. 'Agg.. Na wat je me broertje aan hebt gedaan staan we nu gelijk' hij kijkt me aan, ik weet niet waarom maar ik doe het gewoon. Ik druk me lippen op die van hem en haal ze na een paar seconde er weer vanaf 'Waarom ben je hier June?' fluisterd hij. Ondanks ik wel een gevoel heb dat ik hem kan vertrouwen zou ik het NOOIT tegen hem kunnen zeggen.'Gaat je niks aan' antwoord ik dan en loop gauw weg hem verbaast achterlatend, ik heb behoefte aan me bed.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen