I•I 009 Chapter 2
Chapter Two - Becoming a Snow
McGuiness zei op 24 maart 2012
Huh? Als ik het goed begrijp hadden ze dus iets afgesproken, waardoor alle erfgenamen/dochters/familieleden of wat dan ook nog meer, niet getrokken zouden kunnen worden, maar hebben ze dus precies haar vergeten, waardoor zij nu getrokken is en naar de spelen word gestuurd? Begrijp ik dat nu goed? Want ik word er niet zo blij van. Het zou namelijk betekenen dat zij gespaard had kunnen worden. Dat ze nooit die arena in gestuurd zou worden... Wow...
i love your big messages all the time
ghehe, zie nu zit je helemaal verkeerd, je moet een beetje totaal het overgestelde denken, meer ga ik jou niet zeggen, anders verklap ik heel het verhaal.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (2)
Als hij dat zo graag wilt had hij zich toch ook kunnen aanmelden als vrijwilliger? Anyways. Super leuk verhaal. (:
1 decennium geledenIk heb nu dus een nieuwe theorie over het vorige hoofdstuk. Alle mensen die in die kamer waren, waren huurmoordenaars, ingehuurd door President Snow om al zijn familieleden uit te moorden. Ze hadden iedereen vermoord, maar ze waren er eentje vergeten, waar ze nu dus achterkwamen. Klopt dat? Oh. My. Gosh. Ik dacht dat Gewain gewoon een lieve schat van een jongen was, maar hij blijkt nu dus gewoon een moordende bandiet te zijn, wiens grootste droom was om een tribuut te worden, en alle andere kinderen uit te moorden, zodat hij de grote winnaar word. Of heb ik het nu weer verkeerd?
1 decennium geleden